۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان:

اجازه ندادیم جام قهرمانی از کرمان خارج شود

 اجازه ندادیم جام قهرمانی از کرمان خارج شود

سیرجان - سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با بیان اینکه با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، قهرمان بی چون و چرای لیگ برتر بانوان شدیم، گفت:اجازه ندادیم جام قهرمانی از کرمان خارج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم جهان‌نجاتی صبح چهارشنبه در خصوص کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور توسط تیم شهرداری سیرجان به خبرنگاران گفت: امسال لیگ بسیار خوب و پویایی بود، ما از سال ۹۴ که برای اولین بار قهرمان شدیم تا این فصل، هر سال روی سکو بودیم، ویترین باشگاه شهرداری سیرجان واقعاً به این قهرمانی احتیاج داشت.

وی ادامه داد: با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، فکر می‌کنم یک قهرمانی بی چون و چرا را به دست آوردیم، یکی از شایسته‌ترین تیم‌ها برای کسب جام قهرمانی بودیم. این چند سال توسط تیم شهرداری بم، جام قهرمانی در کرمان مانده و امسال هم تیم شهرداری سیرجان اجازه نداد که این جام از استان کرمان خارج بشود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان بیان کرد: ما با یک باخت، دو مساوی و کسب ۴۳ امتیاز در مجموع دوره مرحله مقدماتی و پایانی، نسبت به تیم دومِ ۳۱ امتیازی، قهرمان شدیم.

وی گفت: امسال لیگ خوب و پویا بود و این مساله برای تیم‌های ملی نوید بخش است، لیگ بسیار ارزشمندی داشتیم، تعداد تیم‌هایی که برای روی سکو ماندن می‌جنگیدند، نسبت به سالهای گذشته بسیار زیادتر بود.

جهان نجاتی بیان کرد: من این عنوان را به تمام مردم خوب سیرجان و تمام شیرزنان سیرجانی تقدیم می‌کنم. پتانسیل‌های بسیار زیادی وجود دارد که نام زنان سیرجانی در سراسر کشور شنیده شود.

کد خبر 5172156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha