۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۳۰

مدیرکل راهداری سیستان‌ و بلوچستان:

ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد

ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تعریض یک‌ کیلومتر از ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: با توجه به اینکه پایانه‌های مرزی استان اهمیت بسزایی در توسعه اقتصاد منطقه و حمل و نقل بین المللی و افزایش مبادلات با کشورهای همسایه دارند باید از نظر فیزیکی و چگونگی ارائه خدمات به مسافران، صاحبان کالا و رانندگان در سطح استانداردهای ملی و بین المللی بوده و مبتنی بر همین مولفه‌ها فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل با استفاده از توان تیم امانی و پیمانی عملیات تعریض ورودی پایانه مرزی میرجاوه را به طول یک کیلومتر و عرض پنج متر در سه ماهه پایانی سال جاری اجرایی کرد به طوری که در این عملیات شاهد ۴۰ هزار متر مکعب خاکریزی و ۱۰ هزار متر مربع اجرای آسفالت محور بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب به زوار پاکستانی در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: در این عملیات راهداری محدوده رمپ ورودی زائر سرای امام رضا (ع) میرجاوه نیز برای تردد روان زوار پاکستانی تعریض شد.

وی پایانه‌های مرزی را موتور محرکه اقتصاد محلی ذکر کرد و افزود: از آنجایی که در صورت برخورداری پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند این اداره کل بر توسعه زیر ساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه ای دارد.

کد خبر 5172890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha