۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۲۹

فرماندار شهرضا:

امامزاده شاهرضا در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است

امامزاده شاهرضا در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه، تمامی امامزادگان این شهرستان از جمله امامزاده شاهرضا (ع) تعطیل است.

ناصر اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رسانه‌ها از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور نقش مهمی در راستای اطلاع رسانی شفاف و آگاهی بخشی برای کنترل در پیشگیری از شیوع این بیماری و مهار آن داشتند.

وی با اشاره به تعطیلی امامزاده واجب تعظیم شاهرضا (ع)، افزود: بنا بر تصمیم جلسه ستاد مدیریت مقابله و پیگیری از ویروس کرونا به دلیل افزایش آمار در شهرستان و وضعیت قرمز شهرستان‌های همجوار تمامی امامزادگان شهرستان و امامزاده واجب تعظیم شاهرضا در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین پذیرای زائران و مسافران نیست.

فرماندار شهرضا بیان کرد: سلامت آحاد جامعه در اولویت ما قرار دارد و با صنوف و افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند متخلف شناخته شده و با آنان برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد: ورود پلاک‌های غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی به شهرضا ممنوع است و مشمول جریمه می‌شوند.

اسدی با توجه به تغییر ساعت محدودیت تردد شبانه، گفت: شروع محدودیت تردد از ساعت ۱۰ شب و خاتمه آن ساعت سه بامداد خواهد بود و این محدودیت شامل تمامی شهرهای آبی، زرد، نارنجی و قرمز می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با همکاری مردم در عمل به ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شاهد کاهش روند بیماری کرونا و شکستن زنجیره شیوع و انتقال آن باشیم.

کد خبر 5177220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha