۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷

نماینده ولی فقیه در همدان:

حضور حداکثری در انتخابات یک اصل است

حضور حداکثری در انتخابات یک اصل است

همدان_نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور حداکثری در انتخابات یک اصل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد و از هر اقدامی که باعث کاهش مشارکت مردم میشود باید جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق نماینده ولی فقیه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: اجرای شعار سال نیازمند برنامه ریزی و تلاش مدیران در جهت رونق تولید است.

وی با بیان اینکه مدیران تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند، افزود: مسئولین بیشتر از دیگر اقشار نیازمند به معنویت هستند، هر چه درجه معنویت در مدیران بیشتر باشد در ارتباط با مردم و تعهد و مسئولیتی که دارند موفق تر عمل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: ماه شعبان و رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تزکیه نفس برای همه مسلمانان است.

شعبانی افزود: در سال ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌ها به مجالس مذهبی توجه بیشتری شود تا در کنار رعایت پروتکل‌ها، فعالیت‌های مذهبی در جامعه در جریان باشد.

وی با بیان اینکه شعار سال نیازمند برنامه ریزی و تلاش مدیران است و امروز امر تولید نیازمند نگاه ویژه است، اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات یک اصل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد و از هر اقدامی که باعث کاهش مشارکت مردم می‌شود باید جلوگیری کرد و مردم را به انقلاب و نظام امیدوار کرد.

کد خبر 5180218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha