۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۲۳:۳۶

مسئول اداره قرآنی تبلیغات اسلامی البرز خبر داد؛

فعالیت بیش از ۲۵۰ تشکل قرآنی و فرهنگی در البرز

فعالیت بیش از ۲۵۰ تشکل قرآنی و فرهنگی در البرز

کرج - مسئول اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: بیش از ۲۵۰ تشکل قرآنی و فرهنگی در البرز فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد ملازاده ظهر دوشنبه در نشست خبری جشنواره قرآنی بهترین پناه که در کانون قرآن و عترت موعود مهرشهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با پهنای کشوری بیش از ۲ هزار مؤسسه قرآنی در سطح کشور و بیش از ۲۵۰ تشکل قرآنی و فرهنگی در استان البرز دارد.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با توجه به ترویج فرهنگ قرآنی در فضای ایتا و اینستاگرام موضوعات جشنواره قرآنی بهترین پناه را انتشار داد.

مسئول اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: در فضای مسابقه قرآنی بحث انتخاب آرا با محوریت توان افزایی مردمی و ایجاد رغبت و امید بین اقشار مختلف مردم نیز، برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ماه بهار قرآن قرار داریم، خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان آیات "شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ" به موضوع فرازخوانی جشنواره نیز، افزوده می‌شود که در بستر فضای مجازی اتفاق می‌افتد.

ملازاده با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌ها، مؤسسات و کانون‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان مد نظر قرار دادیم، متذکر شد: موسساتی داریم که مخاطبین زیادی در بحث قرآنی دارند که این فضا کمک می‌کند بتوانند به جز فضای مرسوم در کانال‌ها این فضا هم انتشار دهند.

کد خبر 5183220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha