۲۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۰۴

رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات:

کشف کارگاه تولید مشروبات الکلی در لواسان/۲نفر دستگیر شدند

کشف کارگاه تولید مشروبات الکلی در لواسان/۲نفر دستگیر شدند

شمیرانات- رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات از کشف کارگاه تولید مشروبات الکلی در این منطقه و دستگیری دو نفر در این خصوص خبر داد و گفت: ۲۰۰ لیتر نوشیدنی غیرمجاز از این کارگاه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امین موسوی گفت: در پی گزارشی مبنی بر استفاده غیرمجاز اینترنتی از برق برای استخراج ارز دیجیتالی بیت کویین داخل یکی از باغ‌های منطقه سبو، مأموران ما با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به کشف پنج دستگاه شده و باغ را پلمب کردند.

وی همچنین با اشاره به دیگر اقدامات این کلانتری در هفته جاری افزود: طی یک کار اطلاعاتی در منطقه «گلندوئک»، با هماهنگی قضائی کارگاه تولید مشروبات دست‌ساز کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات افزود: در این کارگاه بیش از ۲۰۰ لیتر نوشیدنی غیرمجاز، دستگاه تولید و نگهداری آن ضبط و ۲ نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: همچنین از یک خانه تیمی، با بازرسی صورت گرفته دو عدد دیش ماهواره، و اموال سرقتی شامل ۱۵ عدد ساعت، ۱۰ پوکه سیم‌کارت، لوازم منزل و دیش، اره برقی ال ای دی کشف و دستگیر شدگان روانه زندان شدند.

کد خبر 5190480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فریاد IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      1 0
      بایدبا قاطعیت برخورد کنند تا ادب بشن این مردم و جوانان را بی چاره کرده اند
    • .. IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      0 0
      سلام.نیاز به برخورد قاطع.و هم برخورد قاطع با رمز ارز دیجیتال که از ابتدا هم یک حقه بود!که معلوم نیست چی،از کجا اومده! صاحبش کی و چه هدفی داره! (البته هدفش و انگیزش برای عاقل کاملا واضحه! ولی متاسفانه ساده لوح ها! و البته گرگ ها!)