۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹

در دیدار با دادستان لواسانات مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه لواسان از «تبعیض» در برخورد با ساخت و سازغیرمجاز

انتقاد امام جمعه لواسان از «تبعیض» در برخورد با ساخت و سازغیرمجاز

شمیرانات- امام جمعه لواسان از تبعیض در گزارش تخلفات، صدور و اجرای حکم تخریب در خصوص تخلفات حوزه ساخت‌وساز و تصرف اراضی ملی و زمین‌های کشاورزی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در دیدار با عباس نوروزی، نخستین دادستان عمومی و انقلاب لواسانات، از مرجع قضائی خواست، با مفسدان و مافیای فساد در منطقه برخورد کند و افزود: بنده پیشنهاد دادم، لواسان پایلوت مبارزه با فساد و برخورد قاطع با متخلفان شود و در برخورد با فساد سرعت و جدیت بیشتری به کار ببندیم.

امام جمعه لواسان بهره گیری از نیروهای جوان، انقلابی و جهادی در برخورد با فساد را مهم برشمرد و تاکید کرد: متأسفانه در خصوص تخلفات حوزه ساخت‌وساز و تصرف اراضی ملی و زمین‌های کشاورزی با پدیده ناپسند تبعیض مواجه هستیم، تبعیض در گزارش تخلفات، صدور و اجرای حکم تخریب یکی از عوامل آزاردهنده در لواسانات تبعیض در گزارش تخلفات است و خانه‌های روستایی در حالی بر سر بومیان خراب می‌شود که ویلاها و کاخ‌های صاحبان زر و زور پابرجا مانده است‌.

وی خواستار بازدید میدانی دادستان لواسانات از تمام مناطق، تخلفات و ظلم‌هایی که صورت می‌گیرد، شد و گفت: این بازدید می‌تواند به تسلط دادستان در کار و بهبود شرایط کمک و مردم را امیدوار کند.

لواسانی همچنین خواستار راه اندازی شعبه «امر به معروف و نهی از منکر» شد و گفت: این شعبه می‌بایست، به طور ویژه به بی‌حجابی علنی، سگ‌گردانی، اشرافی‌گری و … رسیدگی کند و پلیس امنیت، نیروهای بسیج و مردمی، و جمعی از طلبه‌های جوان و انقلابی برای اقدامات جدی در این حوزه اعلام آمادگی کرده‌اند و همراه مرجع قضائی خواهند بود.

کد خبر 5195797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha