۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

انتخابات شورای شهر در بجنورد و شیروان الکترونیکی برگزار می‌شود

انتخابات شورای شهر در بجنورد و شیروان الکترونیکی برگزار می‌شود

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای شهر در بجنورد و شیروان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران صبح یک شنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تجربه موفق استان در برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در دوره گذشته، در انتخابات شورای شهر ۲۸ خرداد ماه سال جاری بجنورد به عنوان یکی از ۲۴ مرکز استان و شیروان به عنوان یکی از ۸ شهر منتخب برای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات، انتخاب شده‌اند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: فردا نتایج نهایی تأیید صلاحیت کاندیداها از سوی هیأت‌های نظارت اعلام و یک روز بعد از آن به کاندیداها اعلام می‌شود.

وی با تاکید به افزایش مشارکت در انتخابات با اجرای طرح سفیران مشارکت در سطح استان، افزود: این طرح با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای مشارکت افزایی اجرا می‌شود و تمامی اقدامات در شهرستان‌ها باید با هماهنگی فرمانداران صورت بگیرد.

هادی رجایی نیا، دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: در فرصت دوباره دیروز وزارت کشور برای تکمیل فرآیند ثبت نام افراد دارای مدرک ناقص، ۱۴ نفر به تعداد داوطلبان شوراهای روستا استان افزوده شد و این تعداد به ۵ هزار و ۷۰ نفر رسیده است.

وی بیان داشت: برای اجرای طرح سفیران مشارکت استان ۹۳ برنامه پیش بینی شده است که مسئولیت اجرای آن بر عهده دستگاه‌های اجرایی و مدیران مربوطه در شهرستان‌ها است.

کد خبر 5197068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha