۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۷:۴۹

برای نقل و انتقالات تابستانی؛

مذاکره پرسپولیس با سه بازیکن بعد از دربی/ یحیی لیست خرید ندارد

مذاکره پرسپولیس با سه بازیکن بعد از دربی/ یحیی لیست خرید ندارد

سیاست باشگاه پرسپولیس قبل از شروع زمان نقل و انتقالات تابستانی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با پایان یافتن بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا به عنوان صدرنشین از گروه E صعود کرد تا نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات بار دیگر در دور حذفی حاضر شود.

بازگشت پرسپولیس به تهران و نزدیک شدن رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به پایان خود باعث بروز شایعاتی در خصوص لیست خروج این تیم و همچنین جدایی چند بازیکن اصلی مطرح شد.

احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری سه بازیکن اصلی این تیم محسوب می‌شوند که قراردادهایشان در تابستان به پایان می‌رسد و زمزمه‌هایی مبنی بر خروج قطعی کنعانی زادگان از لیست شاگردان یحیی به گوش می‌رسد.

همچنین نورالهی و وحید امیری نیز پاسخ قطعی برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس نداده‌اند تا ابهام درباره بازیکنان فصل آینده این تیم بیش از پیش شود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در جریان بازی‌های تیمش در گروه E لیگ قهرمانان آسیا جلساتی را با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه برگزار کرد و او را در جریان خواسته‌های خود قرار داد.

گل محمدی خواهان حفظ تمام بازیکنان ایرانی تیمش است و خواهان تمدید قرارداد آنهاست. همچنین سرمربی سرخپوشان لیستی بابت خرید به شکوری ارائه نکرده و این موضوع را به پایان فصل لیگ برتر و جام حذفی موکول کرده است.

از این رو باشگاه پرسپولیس قصد دارد مذاکره برای حفظ بازیکنان فعلی تیمش را در دستور کار قرار داده و آنها را حفظ کند. نورالهی، امیری و کنعانی زادگان پس از بازی این تیم مقابل استقلال تهران مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس را آغاز خواهند کرد تا در صورت توافق به فعالیت خود ادامه دهند.

کد خبر 5203528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زهرا شصت ساله از تهران IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      49 11
      سلام عزیزانم احمد آقا نورالهی حسین آقا کنعانی ذادگان و آقاوحید امیری عزیز میشه ازتون خواهش کنم قراردادتون رو با تیم محبوبتون تمدید کنید ما هوادارا دوست نداریم شما عزیزان رو از دست بدیم شرایط تیممون رو هم میدونید چقدر با بغزو کینه و حسادت ضربه میزنن
      • 🔴🔴 IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
        26 1
        درسته
    • ناشناس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      30 10
      عاشگتونم
    • وحید امیری AE ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      31 2
      چشم بعد احیا تمدید میکنم
      • ۴۴۴۴ IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
        8 1
        اقا وحید مگه هند نبودی این عکس کشوره چیه
      • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
        0 0
        آقای وحید امیری راست که شما و آقای احمد نوراللهی میخاین برید از پرسپوليس
    • پرسپولیس دو آتیشه ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      21 2
      آقای نوراللهی و امیری لطفاً از پرسپولیس نرین اگه میخواین جدا شین بعد از فینال آسیا جداشدن آقای مهدی ترابی رفت و الان هم برگشت آقای شجاع خلیل زاده هم دارن برمیگردن هرکسی رفت برگشت
    • ناشناس IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      20 4
      تمدید کنید تورو خدا
    • عاشقتم النا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      26 2
      کنعانی وحید امیری احمد نورالهی میشه تمدید کنید یا لااقل صبر کنید تا قهرمان آسیا بشیم تا سید جلال محبوب اولین ایرانی باشه که به عنوان کاپیتان جام رو ببر بالا تو رو خدا بمونید
    • ♥ملیکا★پرسپولیسی دو آتیشه♥ IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      3 0
      آقا ترووو خدا نرید من دیگه طاقت رفتن شما رو ندارم.رفتن شجاعی،علیپور،انصاری و... اعصابمو بهم ریخت شمادیگه نرید با این هم که میگید بعد از قهرمانی برن موافق نیستم یعنی چه اگه طرفدارید تا آخرش طرفدار بمونین👊 خوبای تیممون باید تا آخرش بمونن ما دیگه تحمل یه ضربه دیگه رو نداریم بمون نید برامون لطفااا🙏😥
    • علی AE ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      1 0
      باشه تمدیدمیکنیم 😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂