۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۵۹

فرماندار بهارستان:

وضعیت کنونی شهرک صنعتی «قلعه میر» زیبنده تولیدکنندگان نیست

وضعیت کنونی شهرک صنعتی «قلعه میر» زیبنده تولیدکنندگان نیست

بهارستان- فرماندار بهارستان گفت: متاسفانه وضعیت کنونی شهرک صنعتی «قلعه میر» به هیچ وجه زیبنده شهرستان و تولیدکنندگان در این شهرک نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی ظهر شنبه در نشست با دادستان شهرستان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز بدون در نظر گرفتن نکات فنی و مهندسی و تجاری سازی و… از معضلات این شهرک است که باید در اسرع وقت ساماندهی شود.

وی افزود: متأسفانه هیأت مدیره شهرک به وظایف خود عمل نمی‌کند و معیاری برای دریافت عوارض از متقاضیان ساخت و ساز وجود ندارد.

فرماندار بهارستان گفت: علیرغم وصولی قابل توجه توسط هیأت مدیره قبلی و فعلی وضعیت خیابان‌ها، کوچه‌ها و خدمات عمومی شهرک بسیار اسفناک و غیر قابل پذیرش است و جهش تولید با اتکا بر توانمندی بومی با بهره‌گیری از نوآوری داخلی محقق می‌شود.

تمهیدی عنوان داشت: وضعیت کنونی این شهرک که تولیدکنندگان بزرگ و صاحب نامی در آن فعالیت دارند، زیبنده شهرستان و تولیدکنندگان نیست چرا که اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی در تمام سال‌ها به عنوان محور حرکت و شعار سال، مورد تاکید رهبری بوده و مقاوم کردن اقتصاد تحریم شده جمهوری اسلامی ایران در مقابل تکانه‌های داخلی و خارجی تنها با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه تصمیماتی در خصوص ساماندهی مشکلات شهرک صنعتی قلعه میر اتخاذ شد.

کد خبر 5207313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha