۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰

کارشناس مسائل سیاسی در استان همدان مطرح کرد؛

لزوم ایجاد آگاهی سیاسی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح

لزوم ایجاد آگاهی سیاسی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح

همدان_کارشناس مسائل سیاسی در استان همدان گفت: باید با بصیرت و آگاهی به حضور حداکثری و انتخاب اصلح رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود قاسمی در جمع فعالان فرهنگی و هادیان سیاسی شهرستان کبودرآهنگ با تاکید بر اهمیت انتخابات و با بیان اینکه سرنوشت کشور و دولت اسلامی در گرو حضور حداکثری و انتخاب اصلح است، اظهار داشت: باید با بصیرت و آگاهی به حضور حداکثری و انتخاب اصلح رسید.

وی با اشاره به شاخص‌های معرفی شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص فرد اصلح بیان کرد: یکی از مهمترین مسائل در امر انتخابات حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح است.

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: یکی از راهکارهای افزایش مشارکت عمومی و حضور حد اکثری مردم در انتخابات، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در مردم است که نقش مؤثری در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات دارد.

وی افزود: مردم ما اگر درک صحیحی از موقعیت و جایگاه کشور داشته باشند و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری و نقش آن را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور و ناکامی دشمنان در دستیابی به اهداف خویش بشناسند، به یقین در عرصه انتخابات حضور پر رنگی پیدا خواهند کرد.

قاسمی در پایان با بیان اینکه شاخص مهم است نه شخص، تأکید کرد: برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات باید به شاخص‌ها نگاه کرد نه شخص، وگرنه ممکن است به دلیل تعدد نامزدهای دارای سابقه فعالیت در عرصه‌های فرهنگی و انقلابی، دچار سرگردانی شویم.

کد خبر 5216348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha