۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۴۹

فرمانده سپاه اردبیل:

هر رأی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ یک قدم به سمت سربلندی است

هر رأی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ یک قدم به سمت سربلندی است

اردبیل -فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رای مردم در انتخابات پیش رو نشان دهنده قدرت و اقتدار کشورمان است و مشارکت مردم تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش برخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل بابازاده قانع که عصر چهارشنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ در اردبیل سخن می‌گفت به نقش ارزشمند و تعیین کننده شهدای دفاع مقدس و روحانیون مبارز اشاره و اظهار کرد: عزت و امنیتی که هم اکنون در کشور داریم بر گرفته از رشادت‌های این عزیزان است و راه شهدا باید در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی کشور ادامه پیدا کند.

وی مسئولان را به مدیریت قوی و توانمند در برابر نقشه‌های شوم دشمنان دعوت کرد و افزود: میدان امروز، میدان نبرد با تحریم‌های اقتصادی دشمنان است و ما همواره نشان دادیم که مردم روزهای سخت و دشواریم که در هر مبارزه‌ای با دشمن پیروز می‌شویم.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه راه مقاومت و ایثار همچون روزهای پر افتخار ۸ سال دفاع مقدس همچنان ادامه دارد بیان کرد: مردم ایران همواره نشان دادن که ادامه دهندگان راه شهدا و مقام معظم رهبری هستند و ارزش‌های انقلاب را همواره سر لوحه زندگی خود قرار داده اند.

سردار بابازاده به فداکاری‌ها و رشادت‌های مردم در دوران شروع کرونا اشاره کرد و گفت: در آن روزهای ابتدایی حتی ماسک و ضدعفونی کننده وجود نداشت و مردم و خیرین با مشارکت مسئولان این کشور را از مراحل سخت کرونا عبور دادند و این اقدامات در سایه اجرای طرح کمک‌های مومنانه و طرح شهید قاسم سلیمانی شکل گرفت.

وی مردم ایران را سرباز و تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ما به عنوان وارث این انقلاب که از امام خمینی (ره) بر ما یادگار مانده باید در تمامی عرصه‌ها با حضور حداکثری خود به دشمنان نشان دهیم برای سرنوشت و پیشرفت کشورمان خود اثر گذار هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل رأی مردم را مظهر اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: صراط مستقیم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حرکت به سوی صندوق‌های رأی برای توسعه و پیشرفت کشور است و هر ایرانی باید با انتخاب درست و اصلح برگ زرین دیگری در دفتر پر افتخار انقلاب رقم بزند.

سردار بابازاده تصریح کرد: هر رأی ما همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و کشورمان خواهد بود چرا که این مردم واقعیت بزرگ انقلاب هستند و در میدان‌های مختلف مبارزه با دشمن همواره نشان داده اند زیر بیرق مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی قدم برداشته و راه شهید قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهند.

کد خبر 5226884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha