۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲

در گفت‌وگو با مهر تأکید شد؛

انتخابات یک خطر و تهدید جدی برای دشمنان ایران است

انتخابات یک خطر و تهدید جدی برای دشمنان ایران است

ایذه- فرماندار ایذه گفت: انتخابات یک خطر و تهدید جدی برای دشمنان ایران است که ما باید انتخابات پیش رو را بیش از گذشته درک کنیم.

حسن نبوتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در آستانه یک رویداد سیاسی اجتماعی تحت عنوان «انتخابات ۱۴۰۰» هستیم که این بازه زمانی در حقیقت یک مقطع از تاریخ جمهوری اسلامی بوده و بسیار مهم و حیاتی است.

فرماندار ایذه افزود: امروز همه ما در فضای مجازی و شبکه‌های معاند شاهد تلاش‌های دشمنان ایران هستیم که در صدد هستند تا مردم را ناامید کنند و به سمت تحریم انتخابات و رأی ندادن، سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمن ملت ما از چند محور ورود پیدا کرده و با طرح موضوعات انحرافی در صدد فاصله انداختن میان مردم و انتخابات است، عنوان کرد: «عدم سلامت و آزادی در انتخابات» از جمله محورهایی است که دشمن در جامعه القا می‌کند؛ همچنین تحریک نامزدهای رد صلاحیت شده برای کنش گری و اصطلاحاً اعاده حیثیت سیاسی از دیگر اقدامات دشمن است.

نبوتی افزود: همچنین دشمن در صدد دعوت به اعتراضات مدنی و تجمعات است و به دنبال این است که این ذهنیت را در جامعه ایجاد کند که گزینه ریاست جمهوری از قبل تعیین شده و به دنبال برجسته کردن این ذهنیت است.

وی تصریح کرد: دشمن چه از طریق فضای مجازی و چه از طریق شبکه‌های معاند که در اختیار دارد از این چند محور به شدت تلاش می‌کند و به دنبال ایجاد این القاهای منفی در جامعه است و این امر نشان‌دهنده مهم بودن انتخابات برای کشور و دشمن ایران است.

فرماندار ایذه با تأکید بر اینکه انتخابات یک خطر و تهدید جدی برای دشمن ایران است، گفت: ما باید این شرایط و انتخابات را بیش از گذشته درک کنیم؛ همچنین برای حفظ کشور و مصون بودن آن و همچنین دست یافتن به یک ایران قوی‌تر و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی با تمام قوا و وجود از انتخابات حمایت و پشتیبانی کنیم و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم تا در این مقطع حساس، دشمن را ناامید کنیم.

وی بر انتخاب فرد شایسته و اصلح تأکید کرد و گفت: مردم در انتخابات پیش رو چه در شورای یک روستا و چه در شورای یک شهر یا ریاست جمهوری باید با دقت و با تحقیق و مطالعه، سوابق و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی را بررسی و افراد اصلح را شناسایی کنند؛ همچنین مردم نسبت به رأی بی‌تفاوت نباشند زیرا همین رأی‌ها آینده را رقم خواهند زد.

کد خبر 5233853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha