۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۳۳

معاون استانداری مرکزی اعلام کرد؛

۲۷۰۷ شعبه اخذ رأی پذیرای آرای مردم استان مرکزی

۲۷۰۷ شعبه اخذ رأی پذیرای آرای مردم استان مرکزی

اراک- معاون استانداری مرکزی گفت: ۲ هزار و ۷۰۷ شعبه اخذ رأی در استان مرکزی پذیرای آرای مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر بهروز اکرمی عصر یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شعب اخذ رأی در استان مرکزی نسبت به سال‌های گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش یافته است، افزود: از ۲ هزار و ۷۰۷ شعبه اخذ رأی، یک هزار و ۱۹۰ شعبه برای انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌بینی شده و یک هزار و ۵۱۷ شعبه نیز برای انتخابات شوراها تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه بیست و هشتم خرداد، انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی تفرش و آشتیان و فراهان، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

اکرمی ادامه داد: در مجموعه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و ستاد انتخابات استان بیش از ۳۰ هزار نفر در استان مرکزی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: پس از طی مراحل و کانال‌های قانونی برای داوطلبین، ۷۱۴ نفر کاندیدا در شوراهای شهر و ۴ هزار و ۷۰۰ نفر در انتخابات شوراهای روستایی و ۴۳ نفر هم در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی تفرش، آشتیان و فراهان کار تبلیغات خود را برای رقابت آغاز کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: تمام تمهیدات و تدابیر بهداشتی برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است. از جمله اینکه برای هر سه شعبه یک رابطه بهداشتی از همکاران دانشگاه علوم پزشکی پیش‌بینی شده که به طور مدام مسائل بهداشتی مرتبط با کرونا را پیگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: رأی دهندگان نیز ضمن همراه داشتن خودکار، تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: انتخابات فرصتی است برای آحاد شهروندان تا در سرنوشت شهر و کشور خود سهیم باشند. امیدواریم ان‌شاء‌الله شهروندان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و با مشارکت حداکثری خودشان در پای صندوق‌های رأی از این امکان بهره مند شوند. با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شاهد انتخابات باشکوه باشیم.

وی رأی دهندگان استان مرکزی را یک میلیون و ۹۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت سال اولی‌ها نیز ۲۳ هزار نفر هستند.

کد خبر 5234052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha