۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش خبر داد؛

استقرار بالگردهای ارتش اصفهان در ۲استان مجاور برای اجرای انتخابات

استقرار بالگردهای ارتش اصفهان در ۲استان مجاور برای اجرای انتخابات

اصفهان - فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش از استقرار بالگردهای پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان در دو استان مجاور برای اجرای انتخابات و اخذ آرای مردمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم ستاد خلبان سیدقاسم خاموشی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین جشن تکلیف سیاسی فرزندان رأی اولی کارکنان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه به دنبال اجرای دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش و امریه‌های صادره از فرماندهی هوانیروز ارتش، بالگردهای پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان برای برگزاری انتخابات با اعلام نیاز به استان‌های مجاور اعزام شده است، اظهار داشت: بر این اساس بالگردهای این پایگاه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری مستقر شده و در اجرای انتخابات و اخذ آرای مردم حضور داشته و تا آخرین مرحله مورد نیاز پرواز خواهند کرد.

وی ابراز داشت: ضمن اعزام بالگردها به استان‌های همجوار، در راستای اجرای دستور سلسله مراتب فرماندهی، آمادگی کامل برای هرگونه نقش آفرینی در برگزاری مطلوب‌تر و باشکوه‌تر این انتخابات را داریم.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز در سخنانی، جوانان رأی اولی را به دقت هرچه بیشتر به فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی ۲۶ خرداد ماه فراخواند و گفت: در مقابل تلاش بدخواهانه دشمنان، برای فاصله گرفتن مردم از دخالت در سرنوشت کشور، مقام عظمای ولایت حضور مردم در انتخابات را عمل صالح عنوان کرده‌اند و رأی دادن رأی اولی‌ها را به منزله جشن تکلیف سیاسی‌شان دانستند.

استقرار بالگردهای ارتش اصفهان در ۲استان مجاور برای اجرای انتخابات

وی ادامه داد: امروز، این فرزندان رای‌اولی، در محوطه پایگاه حضور یافته‌اند تا با بازدید از بالگردها، بخشی از حماسه پدرانشان را در تولید قدرت برای کشور عزیزشان ببینند و بدانند که با رأی خود حافظ اقتدار کشورشان خواهند بود.

هر رأی به معنای ادای احترام به خون شهدا است

سرتیپ خلبان خاموشی به جوانان رای‌اولی گفت: مسئله مهم در شرکت شما جوانان در انتخابات این است که برای رأی خود ارزش قائل باشید و تحقیق را مقدمه رأی خود کنید تا نتیجه انتخابتان برای کشور عزت و قدرت‌آفرینی کند.

وی اضافه کرد: هر رأی شما ادای احترام به خون شهیدانی است که برای حفظ نظام و عزت دین و استقلال کشور، جان خود را فدای این راه عزیز کرده‌اند.

مشارکت همگانی در انتخابات نشانه برخورداری نظام از پشتوانه مردمی است

همچنین حجت‌الاسلام زمانی، هماهنگ کننده روحانیون ارتش در استان‌های اصفهان و یزد و چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: مشارکت همگانی مردم در انتخابات، باعث تقویت اتحاد و انسجام ملی و نشانه برخورداری نظام از پشتوانه مردمی است.

وی افزود: از مردم حاضر در میدان و مشارکت، مردهای میدان به پا خواهند خواست و در تداوم و حفظ نظام مقدس اسلامی و کشور عزیزمان، حاج قاسم‌های فردای کشور عزیزمان می‌شوند؛ پس دعوت به مشارکت در انتخابات، دعوت به حق و عمل صالح است و در این مراسم، رأی اولی‌های هوانیروز اصفهان، مردم میهن عزیزمان را به مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنم.

استقرار بالگردهای ارتش اصفهان در ۲استان مجاور برای اجرای انتخابات


در این مراسم که با رعایت کامل مقررات بهداشتی انجام شد، رأی اولی‌های هوانیروز اصفهان از بالگردهای مختلف و نیز بخشی از توانمندی‌های صنعتی پایگاه چهارم هوانیروز بازدید کردند، همچنین در ادامه از خانواده شهدای هوانیروز تجلیل به عمل آمد و یاد شهدا گرامی داشته شد، سرتیپ دوم خلبان محمود علیفام، فرمانده مرکز آموزش شهید وطن‌پور و سرهنگ ستاد خلبان علی اقلیمی، جانشین مرکز آموزش هوانیروز نیز در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 5237053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha