۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸

استاندار البرز:

انتخابات باشکوهی در البرز برگزار شد

انتخابات باشکوهی در البرز برگزار شد

کرج- استاندار البرز گفت: حضور مردم البرز نیز در پای صندوق‌های رأی بسیار باشکوه بود و به گونه‌ای برنامه ریزی شد که از تمامی کسانی که در شعب حضور داشتند، رأی اخذ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سلامت و امنیت در روند برگزاری انتخابات حاکم بود و طبق گزارش رئیس کل محترم دادگستری هیچ گونه موضوعی که در این راستا اختلال ایجاد کند، گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه تا پایان امروز جمع بندی نهایی شمارش آرا به پایان می‌رسد، تصریح کرد: در کرج انتخابات به صورت تمام مکانیزه برگزار شد و مردم نیز استقبال خوبی از این امکان داشتند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: بر این اساس شمارش آرا در کرج با سرعت بیشتری دنبال شد و بزودی رسماً به سمع و نظر مردم می‌رسد.

درصد مشارکت مردم البرز از انتخابات مجلس بیشتر بود

وی با تقدیر از حضور و شورآفرینی رسانه‌ها در استان البرز بیان کرد: اقوام و احزاب مختلف به ویژه جوانان در البرز به عنوان ایران کوچک پای صندوق‌های رأی حضور یافتند که این مشارکت جای قدردانی دارد.

شهبازی گفت: درصد مشارکت مردم البرز از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر بود و این امر را می‌توان اطمینان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همراهی تمامی دست اندرکاران و بویژه رسانه‌ها دانست.

وی متذکر شد: از تمامی مردم البرز بواسطه خلق این حماسه و حضوری پرشور قدردانی می‌کنم.

کد خبر 5239027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha