۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۷

معاون استاندار کرمان مطرح کرد؛

انتقاد از تاخیر در اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا

 انتقاد از تاخیر در اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا

کرمان - معاون استاندار کرمان با تاکید بر لزوم انجام هر چه سریع‌تر مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا گفت: ادارات متولی باید باهم در ارتباط باشند تا کارها به خوبی پیش برود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق بصیری ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: با توجه ایجاد سامانه‌های مختلف برای جلوگیری از قاچاق کالا به خصوص سامانه ثبت انبارها باید ادارات مختلف با هم در ارتباط باشند تا بتوانیم اهداف کمیسیون را پیش ببریم.

بصیری با اشاره به تأخیر در انجام مصوبات اظهار کرد: اینگونه نباشد که تصمیمات فقط در حد یک مصوبه بماند و اجرا نشود. برای همه مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا مدت زمانی در نظر گرفته شود که پس از این زمان سازمان متولی گزارش عملکرد ارائه دهد و مصوبات در حد کلمه باید نماند.

وی با اشاره به طرح پلاک گذاری تراکتورها گفت: صاحبان تراکتورها باید در فرصت سه ماهه اقدام به پلاک گذاری تراکتور خود کنند تا سهمیه سوخت دریافت کنند. این طرح باعث ساماندهی و شناسایی ماشین آلات کشاورزی و هم مدیریت سوخت می‌شود که در صورت عدم پلاک گذاری سهمیه سوخت تراکتور حذف می‌شود.

وی افزود: برای پلاک کوبی دام‌ها نیز فرصت سه ماهه در نظر گرفته شود.

معاون استاندار کرمان با اشاره به انتقال دام به استان‌های مجاور گفت: برای این تصمیمات باید حتماً با ستاد تنظیم بازار مشورت کنیم که بررسی شود که چقدر دام مازاد داریم و اینکه این دام‌ها شرایط قاچاق را دارند یا خیر که انشالله در جلسات آینده گزارش کاملی به مردم خواهیم داد.

کد خبر 5242908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha