۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰

امام جمعه پاکدشت:

همه موظف به حمایت از رییس جمهور منتخب هستیم

همه موظف به حمایت از رییس جمهور منتخب هستیم

پاکدشت- امام جمعه پاکدشت گفت: امروز همه موظف به حمایت از رییس جمهور منتخب هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن لزومی در مراسم نامگذاری شورای حل اختلاف پاکدشت به نام شهید «رضا مظفر» طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل (ره) گفت: دشمنان انقلاب فکر می‌کردند با شهادت ایشان انقلاب اسلامی از بین می‌رود. ما خیلی حادثه دیدیم ملت ما خیلی از دانشمندان گرانقدرش را با ترور از دست داد. شهید بهشتی تمام امور را چه در دستگاه قضائی چه در دیگر بخش‌ها بدون پرداختن به حاشیه‌ها مدیریت می‌کرد و با تمام وجود تابع امام بزرگوار بود.

وی افزود: شهید بهشتی در صداقت، اخلاص، خستگی ناپذیری، اطاعت از امام زمان و توجه به مسائل جمهوری اسلامی الگو است برای سه قوه نظام ما. او از تمام لحظه‌های عمرش استفاده می‌کرد و شعارش هم عدالت بود و امروز رئیس قوه قضائیه همان شعارها را در برپایی عدالت دارد، امروز باید از وی حمایت کنیم، از رئیس جمهور منتخب پشتیبانی کنیم.

امام جمعه پاکدشت گفت: شاهد هستید آنها که شرکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات را نکوهش می‌کردند در مهد به اصطلاح دموکراسی غربی‌ها یعنی فرانسه کمتر از ۳۸ درصد در انتخابات شرکت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شهرستان پاکدشت در زمان دفاع مقدس به نسبت جمعیت بالاترین شهید را داشته و در سال‌های ۷۸ و ۸۸ هیچ فتنه گری نتوانست شهرستان پاکدشت را آلوده کند، پاکدشت ۹ روحانی شهید در دفاع مقدس دارد. آخرین شهید روحانی پاکدشت شهید حاج رضا مظفر قاضی شهید است، ما مدیون شهدا هستیم. امیدواریم قدر همه شهدا از جمله شهدای خانواده مظفر را بدانیم و خداوند عزوجل آخر عاقبت ما را هم شهادت قرار دهد.

کد خبر 5246086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha