۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸

قبادی دانا عنوان کرد؛

افزایش بودجه سازمان بهزیستی در سال جدید

افزایش بودجه سازمان بهزیستی در سال جدید

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اقدامات سازمان بهزیستی گفت: در سال جدید بودجه این سازمان افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور صبح امروز در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالروز تأسیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کلمه زندگی بهتر را به ذهن می‌آورد و همچنین این سازمان یک کلمه طیبه است و در این سال‌ها خدمات شایان توجهی را به مردم ارائه کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: جامعه هدف سازمان بر مبنای قوانین همه مردم هستند و علی الخصوص زنان سرپرست خانوار، معلولان و افرادی که نیازمند کمک‌های ویژه هستند.

وی اظهار کرد: این روز را به یک میلیون خانواده مددجو و یک میلیون و ۵۵۰ هزار معلولی که در جامعه زندگی می‌کنند، ۵۱ هزار فرد سالمند و دارای بیماری مزمن که شرایط نگهداری در خانه را نداشتند، هزار فرد که دارای معلولیت توان بخشی اند، ۲۷ هزار کودک بدون سرپرست، ۲۴۰ زن سرپرست خانوار تبریک می‌گویم.

قبادی دانا عنوان کرد؛ از مددجویان تحت پوشش که از مظلوم ترین افراد هستند و در شرایط سخت اقتصادی زندگی سختی را دارند تشکر می‌کنم و از صبر و تحمل شأن برای شرایط سخت از ۲۱ هزار پرسنل سازمان بهزیستی که خدمت رسانی می‌کنند و همچنین بیش از ۹ هزار خیریه و مؤسسه غیر دولتی که یاری گر فعالیت بهزیستی اند تشکر ویژه دارم.

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت دولت و سازمان برنامه و بودجه ما افزایش پیدا کرده است این مبلغ در سال ۹۷ دو هزار و پانصد میلیارد بود که امسال به ۹ هزار و پانصد میلیار افزایش داشته است.

وی بیان کرد: مبالغی که به مددجویان پرداخت می‌شود امسال به سه هزار و پانصد میلیارد می‌رسد که به عنوان مستمری برای کاهش فقر ۱۰۱ درصد افزایش داشته است.

قبادی دانا خاطر نشان کرد: طبق تصویب قانون جامع معلولین در سال ۸۳ مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان بودجه در نظر گرفته شد اما اختصاص نیافت و امسال این بودجه به مبلغ ۲,۰۰۰ میلیارد افزایش داشته که ۹۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در مجموع کل بودجه سازمان بهزیستی رشد ۲۲۸ درصدی داشته است که یکی از علل افزایش بودجه اقدامات سازمان بهزیستی جهت شفافیت و دولت الکترونیک بوده است.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: بیش از چهل سامانه الکترونیکی فعال است که سبب شده فعالیت ما از طریقه سامانه باشد؛ در این سامانه شفافیت تمامی قراردادها برای روی سامانه قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین تمامی املاک سازمان بهزیستی بر روی سامانه شفافیت است و همه مددجویان سازمان بهزیستی می‌توانند وارد سامانه شوند و تمامی خدمات اختصاص یافته به خودشان را ببینند.

قبادی دانا عنوان کرد: در سامانه دانشجویی ۲۲ هزار دانشجو اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند همچنین خانواده‌های معلول شدید و دارای دانشجو هم از تسهیلاتی برخوردارند؛ سه هزار دانشجو در دانشگاه غیر دولتی نیز کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه چهل سامانه فعال در سامانه بهزیستی رونمایی خواهد شد خاطرنشان کرد: در ارتباط با اخذ مجوز برای خیریه‌ها با افتتاح سامانه جدید این امکان فراهم می‌شود که موسسه‌ها بتوانند مجوز لازم را دریافت کنند.

وی در خصوص بحث مستمری که خانواده‌های تحت پوشش می‌گیرند افزود: در بحث مستمری‌ها هم افزایش داشته‌ایم برای مثال در سال ۹۲ میزان مستمری در حد ۵۳ هزار توأمان بود که این مبلغ به یک میلیون و سیصد هزار تومان افزایش داشته؛ همچنین مبالغ مستمری در سال ۹۹، ۱۴ درصد حداقل حقوق بوده که در سال ۱۴۰۰ به ۱۹ درصد حداقل حقوق رسیده است.

قبادی دانا بیان کرد: در سه سال گذشته اطلاعاتی از مددجویان مراکز شبانه روزی نشداتیم و امروز با کمک سامانه‌ها در دسترس داریم؛ مبلغی که به عنوان یارانه به مراکز داده می‌شد ۶۴۰ هزار تومان به صورت دستی بود که امروز به دو میلیون به ازای هر فرد که دراین مراکز است افزایش پیدا می‌کند و اگر فرد مجهول‌الهویه باشد به دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد که شاهد رشد ۱۶۰ درصدی خواهیم بود.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: افراد معلولی که در خانواده هستند و طبق تاکید ما بر خانواده محوری که جز سیاست اصلی ماست مانند مراکز روزانه توانبخشی یاران دریافت می‌کنند که این مبلغ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در سال جدید رسیده است.

وی در خصوص حمایت از معلولین ضایعه نخاعی اظهار کرد: مبلغ یک میلیون تومان به ۲۷ هزار نفر و ۵۵ هزار وابسته به بستر اختصاص یافته است.

قبادی دانا عنوان کرد: امروز افراد دارای معلولیتی که حمایت و در خانه نگهداری می‌شوند از افرادی که در مراکز هستند پیشی گرفته و این نشان دهنده تاکید ما بر خانواده است.

وی در خصوص فرزندان دارای سرپرست غیر مؤثر گفت: ۲۷ هزار نفر از فرزندان تحت پوشش اند و بیش از ۱۰ هزار بچه به فرزندخواندگی گرفته شده ترجیح ما برای فرزندانی که امکان فرزندخواندگی ندارند این است که در خانواده جایگزین نگهداری بشوند که ۱۷ هزار نفر هستند.

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: در سال ۹۷ به ازای هر فرزند در مراکز شبه خانواده ۴۰۰ هزار تومان و امسال یک میلیون و ۵۰۰ افزایش داشته‌ایم همچنین فرزندانی که سرپرست مؤثر ندارند و یکی از اعضای خانواده از آنها نگهداری می‌کنند مبلغ یک میلون و۲۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

وی در خصوص فعالیت‌های تخصصی سازمان افزود: در ارتباط با اعتیاد مراکز پیشگیری و درمان فعال هستند؛ در سال گذشته وجود ۳۳ مرکز جامع اعتیاد با رویکرد استمرار درمان فعال اند همچنین در حوزه غربالگری شنوایی نوزادان و بینایی کودکان فعالیت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: در سال ۹۹ دو میلیون کودک غربالگری بینایی شدند همچنین در حوزه ژنتیک برای پیشگیری از بیماری مادرزادی فعالیت‌های خوبی انجام دادیم.

قبادی دانا در ارتباط با واکسیناسیون کرونا عنوان کرد: ۹۵ هزار دوز واکسن به مددجویان تحت پوشش که در مراکز شبانه روزی اند تزریق شده است و ۸۰ درصد پوشش داشته‌ایم، دوز دوم هم در حال تزریق است و ۷۰ درصد افراد دریافت کرده‌اند؛ خوشبختانه میزان فوتی مان حداقلی شده و ۵۲۹ نفر تا امروز فوتی داشته این و میزان ابتلاء ۸۰۰۰ نفر بوده است البته از ابتدای سال تعداد فوتی‌ها ۴۹ نفر بوده و نگرانی ما برای عدم تخصیص واکسن به افراد معلول در منزل است.

کد خبر 5257018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید جواد رسولی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      4 3
      سلام شما که می گین بودجه اومده چرا به بچه کوچیک من مستمری نمیدین الان دو سال هست.... به شعور مردم توهین نکنید
      • یونس صادقی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
        1 0
        سلام ناشنوا بهزیستی کشور کارت رفاه مترجم پول نمیده
    • سعید IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 4
      همش دورغه من ۳ قلو دارم یک سال پرونده تشکیل دادم هیچ کمکی نکردن حتی هزار تومن هر وقت هم میرم میگن بوجه نیومده واسمون نه خونه دارم نه ماشین دارم کارگر سر گذرم
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      5 1
      خواهش میکنم پشت نوبتی های بهزیستی رو هم در نظر بگیرید.من دو سال تحت پوشش هستم یک ریال هم به من مستمری ندادن
    • حسن IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      25 1
      پس چرا در ماه برای من فقط ۳۵۰ هزار تومان واریز میشه؟ لطفا پیگیری کنید
    • thwrafqyh@gmail.com IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 0
      حقوق کارمندان بهزیستی قابل مقایسه با کارمتدان دیگر ادارات دولتی نیست همسرم ۱۸سال سابقه و از خدمت کردن کم نزاشته ولی رسمی نیست و حقوقش ۴ میلیونه .لطفا ملاحطه و مساعدت کنید . اینها هم انرزی خوب برای قشر اسیب پدیر و دل شکسته باید داشته باشند
    • یاسوج IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 4
      بفرماییدجهت افزایش حقوق کارمندانتان این چندسال چه گلی به سرشان زدید؟اصلاهرکی احکام حقوقی مارامی بینه مسخره میکنه...حتی چیزی که مصوب شده ولازم الاجرابه زباله دان تاریخ انداختید...شرم نمیکنید؟چطوربرای پرستاران ومعلمان وفلان دستگاه بودجه است ولی نوبت به بهزیستی میرسه کاسه چه کنم دست میگیرند؟
    • معلول بدبخت IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      3 0
      سال 92 با کمک بهزیستی قرار بود یک واحد مسکن مهر پرند تحویل بگیرم که در مرحله نازک کاری بود ولی با آمدن دولت روحانی ساخت ان متوقف شد حالا بعد هشت سال مبلغ ان را چند برابر کردن در حالیکه من کل مبلغ را همان زمان پرداخت کردیم حال از آقای رئیسی خواهش میکنم به این تخلف مسکن مهر پرند رسیدگی کنند
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      5 0
      سلام مستمری بازنشسته ها۴ملیونه ۱یا۲نفر هستنداونوقت مال بهزیستی که معلول دارنداز۳۰۰هزارتا۵نفر به بالا۱۰۰۰۰۰۰تومانه ومستاجر هم هستیم یه فکری برای خونه ومستمریهامون بکنید آخه بااین مستمری چه جوری زندگی بکنیم مستمری تحت پو ششیهارو باید مثل بازنشسته هاباشه
    • حسین IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      3 1
      سلام من که4 نفر هستیم چرا بهزیستی 700هزار حقوق میدهد؟ مگه خودتان نگفتین یک خوانواده 4نفره900هزار حقوق میدهند پس کو؟ ممنون میشوم رسیدگی کنین به این موضوع حسین اماملو هستم از زنجان
      • Ali IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
        0 0
        باسلام ایا شما و خانمتون تحت پوشش بهزیستی هستین؟
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      3 0
      میشه ازواژه ی معلول استفاده نکنین به خداخانواده هاشونم ادمن دل دارن لطفاازواژه ی کم توان استفاده کنین
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      4 1
      مردم شما را بجان عزیزاتون اگه مسقرم نمیکنیدکه کاسه گدایی دستم گرفتم،یانمیگیدبرو کارکن ،بدادم برسیددیگه توانش ندارم شوهرم بنده خدادوسه سال پیش سرکار برق گرفتش یطرف بدنش ازکار افتاده تحت هیچ سازمانی هم نیستم دوتا بچه کوچیک دارم هیچ درامدی ندارم فقط روزهاتوکوچه خیابون ضایعات جمع میکنم ولی به هیچی نمیرس
    • احمد کشاورزی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 1
      سلام من دارای معلولیت شدید توانبخشی و ناراحتی اعصاب هستم روزی ۱۳ عدد قرص مصرف میکنم و با دفترچه سلامت ماهی ۳۰۰ هزار تومان هزینه داروهایم هست و هیچ راه درآمدی ندارم و یک خانواده چهار نفره هستیم درخواست من این است که به ما کمک شود.
      • سید مرتضی دیلمی IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
        0 0
        احمد آقا سلام.منم مثل شما هستم وشدید،همانطور که میدانید مجلس 2 سال است مصوب کرده بما مطابق حداقل حقوق یعنی ماهی 4 م بدن اما دولت اجرا نمیکنه!حال ما باید اینقدر اینجا واونجا پیام بدیم تا به حق قانونی خود برسیم،لطفا به افراد دیگه مثل خودمون هم سفارش کن انجام بدن حتما زنجیر رو قطع نکنیم،انشاالله،یاعلی
    • مجتبی بختیاری US ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 0
      سازمان بهزیستی کشور ماننداداره دیگه این مملکت کارسیاسی انجام می دهد هیچ توجه به مددجوها نداره فرزند بنده دوساله تحت پوشش بهزیستی است پرونده ایشون در اداره یوسف آباد تهران است جهت مستمری فقط امروز و فردا می کنند.
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 2
      باسلام پدر من دارای معلولیت شدید نابینایی هستن واقعا این میزان مستمری که به ما داده میشود کفاف زندگی ما را نمیکند چرا به نابینا یان حق پرستاری داده نمیشود واقعا هر نابینا بیشتر از هر کس دیگری نیاز به مراقبت و پرستاری دارد .
    • امیر علی AE ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      3 0
      سلام .بنده معلول بهزیستی هستم و هیج کمکی نمی‌دن و میگن شما شدید نیستی و از شما بدتر ها زیاده خوب بنده هم از خیییلی ها شدید نرم حتی یک وام هم نمی‌دن زنگ بزنید قشنگ توضیح بدم
    • محسن بداغ ابادی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      21 2
      ی بچه معلول ذهنی دارم فقط مستمری بهش میدن نع پوشاکی هیچی بهش تعلق نمیگیره
    • رضا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 4
      من یک معلول شدیدم چر مستمری خردادماه و تیر ماه واریز نشد
    • محمد IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 0
      ما مانده ایم که چه طوری پزشکان جای مددکاران را ذربهزیستی گرفته اند؟ خداییش مثلا در این مصاحبه اقای قبادی کحا ربطی به تخصص یک پزشک دارد؟؟ اینها باید حرف یک مددکار و متخصص امور اجتماعی باشد نه پزسک... میشه روزی برسد که هرکس سر جای واقعی خودش بنشیند؟؟
    • مهدی حدادی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      پس چرا به من کمک نمیکنید مشکل بینایی دارم واعصاب روان وتشنج میکنم ۲۹سالمه ۵ماهه ازدواج کردم بیکارم خواهش میکنم کارمودرست کنید جهیزیه ندارم مسکن ندارم چیکار کنم لطفا رسیدگی کنید من از خراسان شمالی شهرستان جاجرم هستم 09050456213اینم شماره تماسم الان پول ندارم داروهامو بگیرم ممنونتون میشم اگه جواب بدین
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      4 1
      این پول فقط بدردعمتون میخوره باماهی ۳۰۰تومن میشه زندگی کرد اخه
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      4 1
      همش دروغ میگنافراد معلول که ور خانه نگهداری میشوند ۶۱۰ هزار واریز میشه نه ۱۲۰۰ ابن مبلغ حتی لوارم بهداشتی نمیشود
    • قادر احمدی پارسا IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      4 0
      سلام باعرض ادب وخسته نباشی والله هر چقدر زیاد شود بی فایده است چون من خودم مدد جوی بهزیستی هستم 6سال است به اندازه یک ریال کمکم نکرداند همش خودشان میخورند فقط پرونده برای مردم تشکیل میدهند از شهرستان سردشت آذربایجان غربی اینم ادرسم
    • منتظری ۷ IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      2 1
      سلام حجت الاه منتظری کرهرودی ۲سال تونوبت مستمریم نابین۱ هستم مستاجرم ومتاهلم پس واسه ماچه فکری کردید خانوم کارگری میکنه خونه های مردم ساکن قم هستم
    • علی تهرانی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      30 1
      مددجویان سازمان بهزیستی نیاز به تنفس روحیه دارند برنامه سفر رایگان می خواهیم برای کلیه مددجویان سرپرست خانواده های متاهل نیاز به التیام روحی و روانی داریم .
    • مرتضی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      6 2
      فقط دزدی و دروغ انشاالله اه و دردو رنج این عزیزان دامن همه کسانی که در حق معلولین کوتاهی مکنند را خواهد گرفت انشاالله
    • مصطفی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      با سلام..بنده حقیر مددجوی جسمی حرکتی تحت پوشش بهزیستی هستم .الان چهار سال هست تحت پوشش هستم و بیماری صرع و ms دارم..بهزیستی دماوند به جز مستمری هیچ کمکی بهم نکردن.بهم جدیدا مستمری ۳۵۰ هزار تومان میدن با داشتن یه فرزند ۱۴ ساله پسر که مجبورم برای تامین مخارج با داشتن بیماری ام ضایعات جمع کنم و بفروشم.
    • معلول نود درصد سیپی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      1 0
      من بعنوان یک دختر بیست ساله معلول که مادرم پرستاریم را میکند نه حق پرستاری نه حق دارو پوشاک ومسکن در تهران نگرفتهام حالا چه ش ده اقای قباد چرا یکی از این حرفها را ثابت کن من معلول جسمی بابیماری پیش زمینه نتوانستید به معلولین در منزل واکسن بزنید
    • امیر علی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      3 0
      چرا دروغ چرا شاید به نام ما از دولت بگیره اما به بنده که نمی‌دن بهزیستی داره پوست معلول رو می‌کنه تا حق معلول رو بده نه مستمری دریافت میکنم نه بیمه نه وام . همش میگن به شما معلولیت متوسط تعلق نمیگیره درحالیکه دکتر معلولیت رو شدید اعلام کرده کمسیون خود بهزیستی برای فرار از مستمری زده متوسط
    • شیرمحمد مریدی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام من دوسال است مریضم هیچ درآمدی ندارم و از ناحیه کمر فلج شدم دوساله بهزیستی ثبت نام کردم حساب بانکی داده شده کارت بانکی داده شده ولی هنوز هیچ پولی به حساب من واریز نشده خواهش میکنم پیگیری کنید ممنون میشم شماره ملی من 3650236036
    • ایلیا رضایی ۱۴سال تحت پوشش امامستمری هنوز بهش نداد IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      من مادر یک معلوم ۱۴سال بچه ام تحت پوشش اماهیچ مستمری دریافت نکردیم شوهرم کارگرسختان مستجرم با بدبختی زندگی میکنیم چرافکری ب حال مانمیکنید
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      چرا دروغ میگید به خدا دو ساله من پروند دارم هنوز یک ریال به من ندادید
    • اعظم عبدالهدپور IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام خسته نباشید دانشجو هستم مددجو بهزیستی ام لطفا شهریه ها واریز کنید نمیتونیم نمرات ببینیم وارد سایت بشیم با تشکر
    • نادر قهرمانی ارشد سمنان IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      دکتر قبادی عزیز و یاران دلسوزتان سلام بنده معلول بینایی هستم و خانمم که دیابت داره و الان سرطان سینه چپ‌ گرفته و دختر کوچک دارم بابت تمام خوبیهاتون ممنون که یاد ما هستید توروخدا به ما کمک موردی کنید که زیر فشار زندگی هستم با تشکر وممنون سپاس فراوان
    • علیل IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      همه اش مدیران دزدیدن ؛ مخصوصا در بهزیستی تهران
    • علی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام چرا بچه ها تبلت نمیدهید درس بخونند سهام عدالت ندارند ولی اون که سرمایه داره دخترش سهام عدالت داره چرا رسیدگی نمیشه
    • امیررضا IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      چرا خیلی موارد کمک؛شده به همه افراد تعلق نمیگیره مثلا سبدغذایی که اکثرا به همه میدن بعد ما میپرسیم میگن اصلا همچین چیزی نیست درصورتی که یکی از آشناها میگه اصلا سرمون خلوت نمیشه سبد غذایی رو تقسیم نکردیم بعدی میرسه دقیقا این سبدای غذایی کجا میره
    • مهدی IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      من معلولجسمی حرکتی ۹۸ درصد هستم تویی این چند حق من به خودم واریز نکردن چرا چیزی. ندارم بگم خدا خودش میگیره
    • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      چرا انقدر بدبهتمون کردید با این اوضاع اخه اگه براتون اهمیت داشتت باشه زنان بدون سرپرست رو تحت پوشش درست قرار میدید نه با این حقوق مسخره ای که تازه امسال با این گرونی شده 350 هزار تومن، واقعا ما رو چژ فرض کردید،، نه مسکنی به ما میرسه نه حقوق درستی،، خدا خودت نجاتمون بده، خستمون کردن
    • الناز IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      چرا مستمری مددجویان بهزیستی را زیاد نمیکنید
    • محمدابراهیم تهمتن IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      6 0
      سلام یک پسرمشکل ذهنی دارم درخونه پرستاری میکنم بخدا مستاجرم شوهرم کارگرساده است کمکی به مانشده تاحالا
    • محسن IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      5 0
      آقای قبادی داناچرادروغ میگی توهمیشه اگه بودجه اومده پس چرا مابه تفاوت افزایش مستمری فروردین ماه نمیدی الان ۵ماه ارسال رفته کی میخاین بدین دیگه خون مردم تو شیشه کردین بسه دیگه برادر
    • مریم میر جلیلی RO ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      سلام من مریم میرجلیلی هستم واز شوهرم جدا شدم و پسرم پیشه خودم هست وزیر نظر بهزیستی هستم واز شما درخواست کمک دارم اگر خانه ثبت نامه میکن به ماه بدین من فقت یک مستمری دریافت میکنم
    • سلام IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      آی کاش به همه معلولین حق پرستاری می دادند نه فقط به افراد ضایعه نخاعی
    • بتول قاسمی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 1
      سلام برای اوباش یارانه
    • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      باسلام وخداقوت ای کاش تقدیری هم از کارشناسان خط مقدم اورژانس اجتماعی میشد که در دورات کرونا با کمترین دستمزد بیشترین اسیب جسمی و روحی را می بینندو در ایام همه گیری بارها به کرونا مبتلا شدند
    • فاطمه IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      چند ساله پشت نوبتیم بااینکه شدید هستم
    • رضا IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      خداشاهده پسرمن ۵سالشه از ناحیه دوتا پا معلولیت داره وبیماری کلیوی سندرم نفروتیک دارد تمام زندگیم روخرج کلیه ومخارج جراحی پاهاش کردم الان مستاجرم وخودم وخانمم لیسانس بیکار هستیم هیچی نداریم نه کولر داریم ونه یخچال الان نوبت جراحی واسه مرداد داره گفتن ۴۵۰۰۰۰۰۰تومان از کجا بیارم حقوق پسرم ۳۰۰هزار تومان
    • sara IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 1
      این بودجه زیاد شده چی به مددجویان میرسه دزدی های خود مسئولین بیشتر میشه. پرسنل اداره بهزیستی بازنشست شده هنوز داره داخل سازمان بهزیستی کار میکنه. پرسنل بهزیستی حقوقش ۱۲ میلیون تومته. کمک های مردمی را یا خود مسئولین میخورن یا میفروشن. برید ببینید چه بخور بخوریه. طرف دو سال مسئول خرید شده خونه خریده
    • محمدعلی محمدی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام خسته نباشید خدمته رئیس بهزیستی کشور بندمحمدعلی محمدی هستم بامعلولیت شدیدباشماره ملی0873029550خانم من هم کم بینای شدیدهست مستجریم مسکن مهر ثبت نام کردم شرایت مالیم خوب نبودواگزار کردن به خدا آقای رئیس وقت می خواستم درددل کنم زندگی سختی دارم ماهی چهارصداجاره میدم هم سال من زیادن نمی گم به من کمک
    • مسلم IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام من کارمند اداره بهزیستی با هشت سال سابقه و پیمانی و صاحب دو فرزند هستم اداره بهزیستی کمترین حقوق رو بین ادارت کشور داره حتی یه پاکبان محترم هم حقوقش دوبرابر ماست من الان ۴۲۰۰ حقوقمه بااینکه کارمون بسیار سخته تو این کشور تنها چیزیکه وجود نداره عدالته
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      سلام مستمری زنان بی سرپرست و سرپرست خانواده خیلی کم هست .مستمری زنان بی سرپرست را متناسب با تورم افزایش دهید
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      سلام کرونا بیشترین اسیب را به زندگی زنان بی سرپرست و سرپرست خانواده زده است ودر وضعیت فقر و‌سختی زندگی میکنند
    • AE ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      سلام‌. مستمری مددجویان بهزیستی را متناسب با تورم موجود افزایش دهید مثل حقوق بازنشسته ها
    • الهام محسنی AE ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      سلام اقای قبادی ....من یه زن بی سرپرستم ایا خودتون با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری میتونید در این تورم ۱۴۰۰ زندگی کنید ؟ مستمری مددجویان بهزیستی را با تورم موجود افزایشی کنید
    • AE ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      سلام ..بودجه بهزیستی هم زیاد بشه میره تو جیب مقامات بهزیستی ...مستمری مددجویان بهزیستی خیلی ناچیزه با این گرونی
    • AE ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      سلام .اگه بودجه بهزیستی زیاد شده مستمری مددجویان بهزیستی را افزایش دهید این مستمری ناچیز جوابگوی حداقل نیازهای معیشتی مددجویان بهزیستی نیست
    • AE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      سلام .این افزایش قابل توجه بودجه بهزیستی کدام نقشی در بهبود معیشت مددجویان بهزیستی داشته ؟ زنان سرپرست خانواده زندگی فلاکت باری دارند
    • AE ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      سلام اقای قبادی ..تا حالا اسم زن بی سرپرست و سرپرست خانواده به گوش ات خورده؟ معنی زن سرپرست خانواده را درک می کنید ؟ چندرغاز مستمری در این گرانی و کرونا را افزایش دهید
    • AE ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      سلام اگه راست میگید .مستمری مددجویان بهزیستی را متناسب با تورم موجود افزایش دهید
    • اسماعیلی US ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      سلام اقای قبادی مگه مستمری ناچیز مددجویان بهزیستی در هم ادغام نشده بود؟ مگه قرارنبود مستمری یکجا در ماه واریز شود؟ پس چرا در ماه در دونوبت در دو روز این مستمری ناچیز را به حساب مددجویان واریز کردید؟! پس بودجه بهزیستی کجا میره ! ؟ مستمری ناچیز مددجویان بهزیستی دیر واریز میشه !
    • مجتبی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      به عنوان کارشناس ارشد روانشناسی مشغول به کار هستیم چرا حقوق رو طبق اداره کار نمیدن.. مرکز شبانه روزی کار میکنم.. مددکار و روانشناس و...
    • رضایی AE ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      سلام اقای قبادی پس چرا چندرغاز مستمری مددجویان بهزیستی را دیر و در دو نوبت به حساب مددجویان واریز میکنید حتما از نتایج افزایش بودجه بهزیستی در سال ۱۴۰۰ هست !؟
    • ح IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام حق پرستاری به همه معلولان شدید چرا واریز نمیشود آقای دانا؟؟؟؟
    • حقیقت IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      من که فقط ورودوخروج میزنم.تازمانی که احکام حقوقی ما نشه مثل بقیه جاها وجدان کاری تعطیل...انگیزه تعطیل
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 1
      سلام چرا به من که قبلا مستمری میگرفتم والان نمیدن نمیدین هر وقت که رفتم بهزیستی گفتن بودجه نداریم دروغ نگید الکی دو ساله که مستمریمو پرداخت نمیکنید
    • م IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام ممنون از کارکنان بهزیستی من بچه معلول سی ساله دارم تازه سه سال هست بهش حقوق میدن صدو لیست تومن بود الان شده سیصدو پنجاه تومن ردیابت داره انسولین میزنه قرص نیخوره هردفعه میریم دکتر یه میلیون خرجشه حالا مای بی بی بکنار بارسیصدو پنجاه تومن کدوم مشکلشو حل کنم هم پدرش هم خودم دیسک کمر گرفتیم
    • م IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      وبقیه حرفهام یه برادر داره باید بره سربازی ما دوتا ناقص میمونیم با این بچه کی جوابگو هست مادردمونو به کی بگیم بدون برادرش محال این بچه رو حتی دکتر ببریم خواهش میکنم کمکم کنید
    • طاهره RU ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام من مادر یک معلوم ذهنی و جسمی ۹۶ درصدی هستم این مستمری که میدید پول دوبسته پوشاک ایزیلایف هست با این اینکه ۶ بسته ماهی استفاده میکنم ازخدا رسیدگی کنید
    • عباس پیری بتول قاسمی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام ثبت نام برای مسکن مهر
    • عرفانی US ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      سلام پس چرا چندرغاز مستمری مددجویان بهزیستی را دیر به حساب مددجویان واریز میکنید ؟! و در دونوبت درماه ! ....نکنه این از ثمرات افزایش بودجه مددجویان بهزیستی هست !
    • احمدی US ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      سلام‌ اگه بودجه بهزیستی افزایش یافته پس چرا مستمری مددجویان بهزیستی کم هست ؟ معیشت شون با سختی دچار شده در این گرانی و کرونا ؟
    • محمد زاده US ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 1
      سلام بهزیستی یعنی بهتر زیستن ..اما نه برای مددجویان بهزیستی بلکه برای مقامات بهزیستی
      • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
        0 0
        کارمند بهزیستی یعنی فرسایش دایمی روح و روان با حقوق ناچیز
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      سلام اقای قبادی میگی .علی الخصوص زنان سرپرست خانواده ؟! شما وجدانا چه کاری برای بهبود زنان بی سرپرست ‌و سرپرست خانواده انجام دادید ؟! چندرغاز مستمری زنان بی سرپرست را چه وقت با تورم موجود افزایشی میکنید ؟ همش حرف می زنید عمل نمیکنید
    • حمید IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      بنده معلول هستم(خیلی شدید) ۲۰ ساله عضو بهزیستی هستم، هر سال هم بودجه بهزیستی اضافه میشه، اما هیچ تاثیری توی زندگی ما معلولین ندارد. این بودجه کجا خرج میشه؟؟ وسایلی مثل عصا ویلچیر لاستیک ته عصا باید آزاد بخرم. مستمری ما ۳۵۰۰۰۰ تومن.
    • رحمانی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      سلام‌ از این بودجه بهزیستی که زیاد شده .مبلغ افزایش مابالتفاوت مستمری فروردین ۱۴۰۰ مددجویان را به حسابشون واریز کنید مگه مستمری مددجویان از فروردین افزایشی نشده ؟!
    • فاطمه IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      من زن سرپرست خانوار هستم همسرم دارای عصاب روان شدید دوفرزند دارم مستمری ما 900 هزار تومان شده در سال جاری هیچ خدماتی هم به ما نمیدهند
    • ح IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 1
      آقایان مسعولان سهام عدالت آقای ریس جمهور آقای ریس جمهور منتخب ۱۴۰۰ آقای ریس قوه قضاییه آقای قالیباف ریس مجلس نمایندگان عزیز ... یادتون نره رهبری دستور فرمودند سهام عدالت آزاد کنید کسی فروخت پولش را واریز کنید چرا حرف مقام معظم رهبری اجرا نگردید؟ خوهشمندم کسانی که فروخته اند حدود از سال ۹۹ حدودا ۶_۷م
    • رستم کریمی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      با سلام من از آ .ش شهرستان عجبشیر هستم خودم و خانمم ناشنوا من خودم هیچ مستمری از دولت نگرفته ام تا حالا نداده اند از اسفند ۹۹ گفته اند کمک می کنیم خانه بسازید به خداوندی خدا قسم ریالی نداده اند ۵ ماه آواره ام مشکل اداره گفته یادمان رفته اسم شما را به استان ارسال کنیم
    • نادعلی جدیدی از آ.ش شهرستان عجبشیر IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      با سلام و تشکر که زحمت می کشید من و خانمم ناشنوا هستیم یک پسر ودو تا دختر دارم پسرم ۵ سال عروسی کرده صاحب یک پسر ۴ ساله هستش خانمش یک سال خونه اش را بچه برداشته رفته خونه پدرش حالا نفقه می خواهد و مهریه من نمی دانم چجوری به قاضی پرونده بفهمانم پسرم بی گناه وکیل گرفتیم دستش درد نکند ولی کار به جایی
    • حسین رنجبری کارمند از آ.ش IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      با سلام اینجانب به حساب وام بهزیستی منزل باجناق را کوبیده ام و ۶۰ میلیون تومان با قرض و وام نیمه کاره رها کرده ام چرا وام نمی دهند کارمند خودش گفته بیار پرونده باز کن حالا می گوید اسمش را به استان ارسال نکرده لطفا راهنمایی بفرمائید متشکرم
    • حسین رنجبری کارمند از آ.ش IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 1
      با سلام اینجانب به حساب وام بهزیستی منزل باجناق را کوبیده ام و ۶۰ میلیون تومان با قرض و وام نیمه کاره رها کرده ام چرا وام نمی دهند کارمند خودش گفته بیار پرونده باز کن حالا می گوید اسمش را به استان ارسال نکرده لطفا راهنمایی بفرمائید متشکرم
    • ب.ج IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام متشکرم که جایی شد حرف دلم را بنویسم خانواده دارای ۴ ناشنوا پسر دختر داماد و عروس دوست دارم یکبار از پدر و مادرم تشکر خالی بکنند درست خدا آفریده ولی یک بار نه ناسپاسی کرده اند نه گفته اند چرا کسی چیزی نمی دهد من عاشق صبر زیبای پدر و مادرم هستم
    • مینو اسدی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      ما یه فرزند ۳۰ساله عقب مانده ذهنی حرکتی شدید داریم.از یه قطع نخاعی به مراتب وضعیتش بدتره و خودمون تو خونه نگهداری میکنیم.واقعا سخته ولی حقوقش به اندازه نخاعیها نیست.پول ایزی لایفشم نمیشه چه برسه داروهای اعصابش.بارها نظراتم را گفتم ولی جوابی نیومده
    • نادعلی جدیدی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 1
      ببخشید در قسمت قبل یک خواهش پدر ناشنوای ۶۱ ساله را نتوانستم بنویسم پسرم ۲۸ سالش بیماری هموفیلی دارد بیکاری مرا عذاب می دهد فقط به خاطر خدا خواهان کار هستم سوادش تا سوم راهنمایی فقط کار باشد مشکل زندگیش هم انشاالله حل میشود
    • رحیمی هستم IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      تو رسانه میگین وام ودیعه میدین من ومادرم مدد جویان هستم وقتی به بهزیستی مراجعه میکنیم مدد کاران کلی گله شکایت دارن در آخرم میگن بودجه نداریم بابا ببندین درشو آبروی مارم بردین صابخونه داره ساسمون میریزه توی خیابون پس کی به دادمون میرسه
    • سید محسن موسوی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      من از سال ۹۷ باید بهم مستمری میدادن پام معلول ،با ۴ بچه قد و نیم قد و اجاره خانه و هزار جور درد سر و مشکلات جور وا جور هر بار مراجعه کردم گفتن بوجه نیس شرمنده خانواده شدم توی این گرونی لطفا رسیدگی کنید
    • علی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      لطفا به حقوق کارمندان قراردادی بهزیستی رسیدگی شود که از همه کارمندان کمتر است .سعی کنید این اخر کارتون دعا پشت سرتون باشه نه نفرین .شما اقای قبادی رفتنی هستی در اسرع وقت وای به حالت
    • آزی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      امروز کمک پرستاری یک ملیون. به حساب پسر من واریز شد
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      منم زیر پوشش هستم..بعد از ۱۶ سال مستمری بهم تعلق گرفت..با شما مددجویان محترم هستم.كہ طاقت ندارن. شما دیگہ از من بالاتر نیستی که فوراً مستمری بهتون بدن حالا حالاها. باید صبر کنید
    • US ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام خسته نباشین من پسر 14 ساله با معلولیت جسمی وشنوایی و اوتیسم و ذهنی خیلی شدید دارم جر مستمری هیچی براش واریز نمیکنن نه هزینه بهداشتی نه توانبخشی نه معیشتی ونه حق پرستاری پس اینا که میگین به کیا تعلق میگیره خواهشا پیگیری کنین خرجشون زیاده ممنون .
    • زهره IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام شوهرم مریض اعصاب روان شدید دوتا بچه دارم مستاجر هم هستم برجی ۷۰۰ بهزیستی میده چرا میکن همسر مریض زیر مجموعه شوهرش نمیشه ممنون تو جمع خانواده ام حساب نکردن
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      دروغ دروغ دروغ.‌..
    • سید مرتضی دیلمی IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      اکوتاه بگم سلام قبادی عزیز،عزم ونلاش شما ستودنی است لکن هرگز کافی نیست چون همه چیز 10 برابر شده! فرمودید درسال 92 53 ت مستمری امروز 1 میلیون وسیصد و! آقا کی این مستمری رو میگیره؟کی؟ که مردم بگن آره دیگه! 250 ت شده! شما تلاش کنین حقوق مصوب معلولان برابر اداره کار مصوب مجلس به ایشان تخصیص پیدا کنه که
    • ....سید مرتضی دیلمی این کمترین IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      فقط اگر میخواین نظر درست مردم رو در راستای ارتقای واقعی بشنوین لطفا لطفا جا برای درج دردنامه های امثال این کمترین بذارین نه با دوجمله قطع بشه،،قبادی جان اگه بودجه شما 10 برابر مطابق نرخها شد ما هورا میکشیم! البته شکی به تلاش شما هرگز نداریم اما آقا 101 درصد با تورم.موجود یعنی 10 درصد؟ معلولان.چه کنن
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      شوهر من الان حدود یک سال و نیم هست که تحت پوشش بهزیستی هست ولی هنوز هیچ‌مستعمری بهش تعلق ندادن در صورتی که دخترم هم معلول وتحت پوشش هست که در واقع میشن دو معلولیتی وهیچ کاری برای شوهرم انجام نمیدن
    • سارا IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      چرا بچه های من یکیشون دستش مشکل داره یکی گوشش پس چرا پرونده باز نمیکنن میگن شما گفتید که باز نکن یعنی باید کلا کر باشن یا دست نداشته باشن تا کمکشون کنید باید جای ما باشید تا بفهمید چی میکشیم
    • محمدسهویی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 0
      سلام من معلول هستم 5نفرخانوار 4نفرخقوق مایکی نمیاد من 2سال میشه خانه مسکن بهزستبی ثبت نام کردم هیچ حبری نیست درخواست کمک دارم نه شقلی داریم نه درآمدی شماره خساب بهزستی 270212425محمدسهوی شماره تماس 09156311778ممنونم ازدرخواست نوشتن ماهسته شدیم درخواست مارابپذیریدممنونم
    • جهاد IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 0
      من خانواده چهار نفری هستیم اخه ابن ۹۰۰ هزار تومان چکار کنم بچی بدم ن دارمدی ن میتونم کار کنم معلول هفتاد نو درصد بچهام خودشون کلی خرج میخان بچی بدم اینم از معلولین بخدا بیچارمون کردید بدتر شدیم خدا خوشش میات اینطور والله از همچی محرومیم از خوردن خیلی چیزا وارد خونم نمیشه توان خرید ندارم باورنمیکنم
    • اسمعیل IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 0
      با سلام خسته نباشید شمارا‌بخدا‌به‌‌فریاد‌زنان‌سرپرست خانواده باشید‌بخدا‌خبلی‌‌با‌مشغت‌زندگی‌میکنند‌ازقزوین پیامگ‌داوم
    • احمد IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 0
      آقای قبادی دانا احیانا کارمندان بهزیستی کجای قضیه هستند؟؟؟ آیا حقوق من کارشناس باید کمتر از حقوق یک کارگر ساده باشه!! درد دلمون رو به کی بگیم آخه