۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰

فرماندار بهارستان:

اعضای شورای شهر گلستان در انتخاب شهردار به سفارش‌ها توجه نکنند

اعضای شورای شهر گلستان در انتخاب شهردار به سفارش‌ها توجه نکنند

بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه انتخاب شهردار از مهمترین وظایف شورا است گفت: اعضای شورای شهر گلستان در انتخاب شهردار به سفارش ها توجه نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی صبح پنج شنبه در دیدار با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر گلستان اظهار داشت: خدمت به مردم افتخار بزرگی است لیکن نمایندگی مردم در پارلمان شهری وظیفه‌ای حساس و سخت خواهد بود.

فرماندار بهارستان ضمن تاکید بر قانونمندی اعضای شورای شهر گفت: مهمترین وظیفه شورا، نظارت بر عملکرد شهردار و تصویب لوایحی است که بر اساس آن به مطالبات به حق مردم توسط شهرداری رسیدگی می‌شود.

تمهیدی انتخاب شهردار را یکی از مهمترین و اصلی ترین وظیفه شوراها عنوان کرد و تصریح کرد: در انتخاب شهردار از قبول سفارشات، توصیه‌ها و فشارها پرهیز کرده و از انتخاب شتاب زده اجتناب کنید چرا که انتخاب یک شهردار دست پاک، امانتدار و دلسوز شهر است که می‌تواند اهداف شهر و مردم را دنبال کند و برای آبادانی شهر قدم بردارد.

وی افزود: با تدوین برنامه جامع و کامل از اولویت‌های اساسی شهر از هدر رفتن منابع مالی و اعتبارات جلوگیری نمائید و مردم داری، ارتباط با مردم و پاسخگو بودن از دیگر تأکیدات فرماندار به اعضای جدید شورای اسلامی شهر بود.

کد خبر 5263296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha