۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴

موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:

عده‌ای می‌خواهند دولت آینده را زمین‌گیر کنند

عده‌ای می‌خواهند دولت آینده را زمین‌گیر کنند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی می‌خواهند از طریق مشکلات و اعتراضاتی که وجود دارد، دولت آینده را زمین گیر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: کشور با مشکلات جدی رو به رو است و طرح الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی به تذکرات نمایندگان از صبح امروز وقت مجلس را گرفته است. انتظار مردم از مجلس انقلابی آن است که مشکلات اساسی کشور را حل و فصل کنند و موضوعات اساسی در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی با انتقاد شدید از گرانی سیمان، افزود: ظرف چند روز قیمت سیمان ۵ برابر شده است و دلیلی هم که برای این گرانی می‌آورند قطعی برق است و سوال این است قطعی برق چقدر روی این موضوع تاثیر دارد؟ قطعی برق در زمان پیک روز است و تا این حد تأثیری ندارد. همچنین قیمت فولاد به شدت افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: مسکن در دولت تدبیر و امید متوقف و عملاً هیچ مسکنی ساخته نشد و الان هم که مردم می‌خواهند برای خود یک آلونکی بسازند، شاهد افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی و سیمان هستیم و باید تدبیری برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

موسوی لارگانی گفت: در چند روز آینده دولت جدید آغاز به کار می‌کند و ما متاسفانه این روزها شاهد برخی تجمعات و اعتراضات هستیم که ممکن است برخی از این مسائل عمدی باشد و عده‌ای بخواهند با این مشکلات دولت آینده را زمین گیر کنند.

وی تاکید کرد: مجلس باید بازوی توانمند دولت باشد و طرح‌ها و لوایحی را در دستور کار قرار دهد تا مشکلات اصلی مردم و کشور حل و فصل شود.

کد خبر 5265963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      0 0
      خوب جلوشون بگيريد ودادگاهیشون کنيد
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      0 0
      درگیر کردن مالک ومستاجر با بودن شهرداری وبنگاه های محلی برای اجاره دادن خانه‌های خالی ، مفید نیست .