۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰

امام جمعه رویان:

استفاده از ظرفیت‌های ملی راهبرد دولت سیزدهم باشد/غرب در مسیر افول

استفاده از ظرفیت‌های ملی راهبرد دولت سیزدهم باشد/غرب در مسیر افول

شاهرود- امام جمعه رویان بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های ملی به عنوان راهبرد اصلی دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: ارتقاء سرمایه گذاری و تولید به ویژه ساماندهی به اقتصاد، از اولویت‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اولویت‌های دولت سیزدهم به خصوص در زمینه حل مشکلات اقتصادی و تولید در کنار مانع زدایی از توسعه اقتصادی کشورمان، بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های ملی می‌بایست راهبرد دولت آتی در حل مشکلات باشد.

وی با بیان اینکه ایران از لحاظ ظرفیت‌های سرمایه گذاری تولید و همچنین مزیت‌های اقتصادی دارای پتانسیل‌های بسیاری است، افزود: ایران منابع بسیار غنی طبیعی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری عظیمی دارد که دولت می‌بایست برای حل مشکلات کشور از آن‌ها به خوبی بهره بگیرد.

امام جمعه رویان با بیان اینکه شناسایی توانمندی‌ها و همچنین کمبودها در کنار موانع تولید و توسعه باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم باشد، گفت: سرمایه‌های طبیعی و نیروی انسانی دو بال راهبرد توسعه اقتصادی و رفع مشکلات محسوب می‌شوند.

معصومی با بیان اینکه ایران اقتدار بزرگی در سطح منطقه و دنیا دارد، گفت: اعزام کشتی مکرون با گنجایش ۱۲۰ هزار تن و همچنین ناو محافظ سهند به رزمایش آبی روسیه نشاند اهمیت نقش آفرینی ایران در زمینه معادلات منطقه‌ای و جهانی دارد.

معصومی با بیان اینکه امروز قدرت غرب روز به روز به سمت افول حرکت می‌کند، گفت: ایران اسلامی با نگاه ظلم ستیزانه خود در کنار اقتدار روز به روز به سمت پیشرفت و قدرتمندی حرکت می‌کند و این موضوع از برکت انقلاب و نیروهای متخصص داخلی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توافق نخست وزیر عراق با آمریکا در خصوص خروج نیروهای آمریکایی از این کشور افزود: ما به نوبه خودمان از این توافق که در آن خروج دوهزار و ۵۰۰ نیروی تروریست آمریکایی از عراق و باقی ماندن دوهزار و ۵۰۰ مستشار این کشور به بهانه آموزش تاکید شده خوشبین نیستیم چرا که نفس حضور آمریکا در منطقه چیزی جز شرارت آفرینی و فتنه انگیزی نخواهد بود.

کد خبر 5268822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha