۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۱۵

الکنو در گفتگوی اختصاصی با مهر:

من را سرزنش کنید نه بازیکنانم را/ از لیمو آب گوجه نمی‌توان گرفت!

من را سرزنش کنید نه بازیکنانم را/ از لیمو آب گوجه نمی‌توان گرفت!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از ناکامی با این تیم در سی و دومین دوره بازیهای المپیک گفت: والیبال ایران تا زمانی که مشکلات و نقایصش را برطرف نکند به جایی نخواهد رسید.

ولادیمیر الکنو در گفتگو با خبرنگار مهر پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن و حذف از بازی‌های المپیک گفت: نمی‌توان درباره بازی یک جانبه صحبت کرد. بازی نکات مثبت و منفی داشت. در رابطه با نکات مثبت باید بگویم تعویض‌هایی انجام دادیم و با بازیکنان جوان موفق شدیم با نتیجه ۲ بر یک پیش بیافتیم اما بازیکنان جوان نشان دادند نمی‌توانند در یک بازی پرفشار و طولانی ثبات داشته باشند و مجدداً از بازیکنان با تجربه استفاده کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در بازی مقابل ژاپن سطح تکنیکی بازیکنان در سطح المپیک نبود. در ارسال توپ دوم بعد از توپ گیری و همچنین در تک دفاع مشکل داشتیم. یک سری مسائل تکنیکی در والیبال ایران وجود دارد که به مسائل پایه‌ای والیبال مربوط می‌شود. اشتباهات بسیار فاحشی در سرویس داشتیم. با این تعداد اشتباه حتی نمی‌توان مقابل تیمی مانند ژاپن به پیروزی رسید. اینها نکات منفی بود.

وی تاکید کرد: در رابطه با نکات مثبت باید بگویم تغییر نسلی در والیبال ایران شکل گرفت اما نباید از این مورد غافل شد که این بازیکنان که از آنها در این مسابقات استفاده شد بازیکنان خیلی جوانی نیستند و فدراسیون نباید مرتکب اشتباه شود.

من را سرزنش کنید نه بازیکنانم را/ از لیمو آب گوجه نمی‌توان گرفت!

الکنو ادامه داد: برای من بازیکن جوان مانند بردیا سعادت ۱۸ -۱۹ ساله است. بازیکنانی که سال‌ها در والیبال ایران دیده نشده بودند الان در سن ۲۲-۲۳ سالگی برای نخستین بار در تیم ملی حاضر شدند و این باعث می‌شود پیراهن تیم ملی برایشان سنگینی کند، بازیکنان ۱۸ -۱۹ سال باید بازی‌های متعددی در تیم ملی انجام دهند تا در سن ۲۲-۲۳ نتیجه کسب کنند. امیدوارم به این بازیکنان به چشم بازیکنان جوان و آینده دار والیبال ایران نگاه نشود. باید کار بیشتری در والیبال ایران انجام شود ولی هنوز به این بازیکنان به عنوان بازیکن جوان نگاه می‌شود که کم تجربه نیز هستند.

الکنو در پاسخ به این سوال که آرمان فدراسیون والیبال و وعده رئیس فدراسیون، کسب سکو بود. آیا با توجه به پتانسیل والیبال ایران، این یک وعده غیرواقعی بود یا خیر گفت: این سوالی است که باید رئیس فدراسیون پاسخگو باشد. من مطمئن بودم تیم ملی پتانسیل صعود از مرحله گروهی دارد. اگر صعود می‌کردیم سپس می‌توانستم راجع به حضور در جمع ۴ تیم صحبت کنم. در واقع برنامه ما پله به پله بود.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: بارها در این باره صحبت کردم. زمانی که ایران آرمان حضور در جمع ۴ تیم برتر المپیک را دارد پس شش تیم دیگر را باید کجا قرار دهیم؟ تیم‌هایی مانند لهستان، برزیل، روسیه، فرانسه و...

وی در پاسخ به این سوال که منتقدان بسیاری در رابطه با عملکرد شما وجود دارند پاسخ شما به منتقدان چیست، ادامه داد: زمانی که یک لیمو را فشار دهید نمی‌توان انتظار داشت که از آن رب گوجه بگیرید. اما من هر انتقادی را می‌پذیرم و در واقع مردم و منتقدان حق انتقاد دارند.

الکنو درباره رفتار سعید معروف در ست چهارم مقابل ژاپن  و خروج از حلقه اتحاد تیم گفت: هیچ مورد خاصی وجود نداشت و اتفاقی رخ نداده بود.

من را سرزنش کنید نه بازیکنانم را/ از لیمو آب گوجه نمی‌توان گرفت!

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان در رابطه با خداحافظی از تیم ملی والیبال ایران صحبتی با او داشته‌اند یا خیر گفت: هیچیک از بازیکنان در رابطه با خداحافظی صحبتی با من انجام نداده‌اند. من فقط با خوش خبر صحبت کردم که از ژاپن به روسیه خواهم رفت و اگر کنفرانس خبری در ایران قرار باشد برگزار شود و شرایط حضورم باشد در آن شرکت خواهم کرد اما اگر این شرایط فراهم نشد من این آمادگی را دارم تا در یک کنفرانس خبری به صورت آنلاین پاسخگوی خبرنگاران ایرانی باشم اما درباره بازگشتم به ایران باید بگویم برای انجام مسائل شخصی که دارم باید دو تا سه هفته به کشورم بروم اما با شروع سپتامبر آمادگی حضور در ایران را دارم. با این حال هر زمان که نیاز باشد آماده برگزاری کنفرانس خبری به صورت آنلاین با خبرنگاران ایرانی هستم.

الکنو تاکید کرد: نمی‌خواهم از بار مسئولیتم کم کنم، می‌خواهم در یک کنفرانس به همراه توتولو و تندروان شرکت کنم تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشم. توتولو حتماً با ارقام و آمار توضیحات را می‌دهد و آن زمان علمی تر می‌توانیم صحبت کنیم.

وی همچنین درباره خداحافظی‌اش از دنیای مربیگری گفت: به زودی سوت را دیگر در دست نخواهم گرفت. چند پیشنهاد دارم که به عنوان مدیر ورزشی در چند باشگاه فعالیت داشته باشم اما به این زودی ها باز نخواهم گشت.

سرمربی تیم ملی والیبال در پیامی به مردم ایران گفت: عملکردی نداشتیم که از مردم انتظار تشویق داشته باشیم اما اینکه بخواهند بازیکنان را سرزنش و مورد غضب قرار دهند درست نیست. مردم ایران باور کنند که بازیکنان هرچه را که در توان داشتند به کار گرفتند و سعی خود را کردند. اگر مردم می‌خواهند کسی را سرزنش کنند، آن من هستم و من را سرزنش کنند.

من را سرزنش کنید نه بازیکنانم را/ از لیمو آب گوجه نمی‌توان گرفت!

وی ادامه داد: ۵۰ درصد ترکیب تیم برای اولین بار در رویداد بین‌المللی حضور داشتند. یک سری واقعیت در والیبال ایران وجود دارد که باید آنها را در نظر گرفت. در وهله اول، لیگ برتر والیبال ایران است. اگر لیگ ایران سطح خودش و فرهنگ والیبالی اش را تغییر ندهد در آینده به مشکلات بیشتری بر خواهد خورد. با سرویس‌های بسیار سطح معمولی و موجی که ۷۰ درصد لیگ ایران از آن استفاده می‌کنند و در ادامه دریافت‌های بد در صحنه بین‌المللی والیبال ایران جایی نخواهد داشت. در بازی مقابل ژاپن اشتباهات فنی تکنیکی داشتیم. بعد از توپ گیری مشکل ارسال توپ دوم نیز وجود دارد که این ایراد کمر تیم را می شکند و باید روی این موارد به شکل جدی کار کرد.

الکنو درباره پیروزی مقابل تیم قدرتمند لهستان و شکست در مقابل کانادا گفت: ورزش هر روز یکسان نیست. مقابل لهستان تمام مسائل فنی اجرا شد و توانستیم پیروز شویم اما مقابل کانادا این گونه نشد.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره مدت حضورش در ایران ادامه داد: واقعاً لذت بردم از کار با جوانان ایرانی. تک تک این بازیکنان آرزو داشتند و می‌خواستند نتیجه بهتری به دست آورند اما همیشه تنها یک آرزو نمی‌تواند باعث موفقیت شود. من از ریاست فدراسیون والیبال ایران تشکر می‌کنم که همه امکانات را در اختیار تیم گذاشت. یک بار دیگر از تک تک بازیکنان تیم ملی به خاطر پشتکار و حجم کاری که متحمل شدند تشکر می‌کنم اما برای کسب بالاترین مقام‌ها تنها یک آرزو و امید کافی نیست.

ولادیمیر الکنو در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر گفت: از شما به خاطر قضاوت عینی و درستی که داشتید تشکر می‌کنم.

کد خبر 5270698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایراندوست IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      29 82
      جناب الکنو : هم تو را سرزنش میکنیم هم بازیکنانت را و هم داورزنی را به خاطر این نتایج بسیار ضعیف و دور از انتظار.
      • کامران IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
        20 14
        تندنروعزیز؛اگه همه جوانب رو بررسی کنی؛پی میبری که تااینجای کارواقعا موفقیت بوده؛و.....
      • سید IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
        5 1
        سلام دوستان الکنو جزو بهترین مربیان دنیاست و تحلیلی که از تیم ایران ارائه داد شاید تا حالا هیچ کارشناسی نداشته باید بهش حق بدیم امروزه در دنیا مدرسه ای بودن درهر ورزشی حرف اول را میزنه کمی انصاف خوبه
    • وحید IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      85 11
      دوستان النکو درست میگه والیبال ما در حال پوست اندازی هست و داخل لیگ هم باید سرویس قدرتی زده بشه ،کسی برنده هست که با برنامه ریزی و هزینه درست ورزششو میاره بالا
    • حافظ IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      38 23
      بله شما لذت ببرید از مدیریت ضعیف، ایران غمگین است از هر نظر در حال سقوط ورزش اقتصاد و..
      • حسن ۱۴ US ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
        6 1
        با غمگینی کاری درست نمیشود با نقاط ضعفی که آقای الکنو گفتند برطرف بشه
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      72 11
      آلکنو مربی خوبیه و تمام صحبت هاش منطقی بود. یک سری بازیکن مثل معروف و غفور و... هم باید جاشون رو به جوان تر ها بدن. باید بهش تا المپیک بعدی فرصت داد تا تیم رو بسازه. فدراسیون والیبال هم باید در لیگ ایران استفاده از سرویس پرشی رو اجباری کنه. آلکنو نمیتونه تو دو ماه بیاد به بازیکن ها سرویس پرشی یاد
      • جواد IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
        2 1
        کسی یاد نمیده هر کی بلد نیست جایی نداره
    • عاشق والیبال IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      58 4
      من با اونجای حرف الکنو که باید تغییر رو از درون لیگ خودمان و اصلاح شکل و سبک تکنیکی و فنی والیبال مون هست خیلی موافقم. باید صادقانه قبول کنیم توی سرویس زدنمون و دریافت اولمون با تیم هایی که ادعا دارند فاصله قابل توجه داریم. این نقیصه رو باید از باشگاه های کوچیک و تیم های پایه مون حل کنیم
    • جمشید IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      14 46
      فقط بهانه اورد .و صحبتهاش حدودا سی درصد میشود بهش اکتفا کرد.اما آقای الکنو اگر همین والیبال ایران که اینهمه از نقائصش گفتی بعد از شما مربی آمد که نتیجه ولاسکو را گرفت چی؟باز هم پاسخی داری ضمنا اگر لیگ ایران ضعیف هست بازیکنهای تیم ملی که ۸۰ درصدشان لژیونر بودن و از لیگهای معتبر آمده بودند
      • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
        6 15
        دمت گرم.این حرف بسیاری از مردم است.تیم کانادا با سرویس پرشی موجی کمر ایران راشکست.خود کورک هم سنش از ایرانیا ییشتره آقای جوان پسند.
      • محمد AE ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
        2 0
        داداش؛کجای نتایج ولاسکو درخشان تر از این بود؟مقام یا سکو گرف؟ لژیونر ما‌ عبادی پور بود که اونم از لهسان نخواستنش و رف ترکیه.باید قبول کرد بضاعت والیبال ایران همینه .شما توقع داری آلکنو توی دوماه معجزه‌ کنه؟همین ژاپن چن بار فقط به خود ما با همین مربیشون باخت؟نگهش داشتن و نسل سازی کردن تا اینی شدن که
    • بنده خدا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      46 2
      اشکال نداره اقای الکنو بازیکنان خودشون هم مقصر هستند اشتباهات زیادی داشتند زیاد به تور میزدند مخصوصا مجرد دیگه تو صحنه های حساس تور زدن را کجای دلمون بزاریم
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      14 21
      واقعا متاسفم بازیکنا المپیک رو به مسخرگی گرفته بودند و فقط مقابل لهستان بازی رو جدی گرفته بودند، آلکنو هم توانایی عوض کردن شرایط روحی و روانی بازیکنان رو نداشت، در این مسابقات به این سطح تنها بار فنی مهم نیست، بنظرم کل تیم باید برکنار بشند و بازیکنان تیم های ملی نوجوانان و جوانان جایگزین بشند
    • شیدرخ IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      11 45
      به نظر بنده آقای آلکنو رو باید اخراج کنند. چطور همه بازیکنان خوب بودند ورده8جهان بودیم. حالا شدیم 12یاپایین تر. چرا مربی ایرانی نمیارید؟ مگه با کارخانه قهرمان آسیا نشدیم؟ اصلا عین خیالش نبود که داریم میبازیم. اشک همه رو درآورد. بخدا ایرانیها بهترند
      • حجت IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
        1 1
        دمت گرم کاملا موافقم.مطمئنم با سرمربی باتجربه ایرانی مثل کارخانه،بهترین نتایج رو میاریم.سرمربی خارجی حداقل باید ۴سال سرمربی ایران باشه تا با بازیکنان لیگ و فضای والیبال ایران آشنا بشه.
    • shsh IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      19 2
      باید یکی ب بازیکنا یاداوری میکرد ک موقع سرویس زدن نباید پاسون رو خط بره
    • Z IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      21 1
      آقای آلکنو واقعاً درست میگن تا مشکل از پایه و ریشه حل نشه وضع همینه. فدراسیون باید شرایطی رو مهیا کنه که بچه ها از پایه درست آموزش ببینند
    • Sahel IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      21 3
      سلام المپیک توکیو رو از دادیم همه ناراحتیم متاسف اما از تلاش بچه ها و کادر فنی ممنونیم قدر دان تلاش هاشون هستیم .خدا قوت بزرگ مردان
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      25 0
      نظرات آقای الکنو کاملا واقع بینانه است خصوصا در مورد مسائل فنی و مهارت‌های داخل زمین نظیر توپ گیری، اشتباهات سرویس، بی دفاعی روی تور، دفاع عقب، و... بین توقع و آرزو با واقعیت های ملموس، خیلی فرق می‌کند، آقای الکنو در کل سر مربی خوبی است، فراموش نکنیم که آقای فرهاد قائمی هم رفتار مناسبی نداشت
    • نوربخش IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      8 26
      الکنو تو جسارت بیرون آوردن عبادی پور نداشتی،کسی که تنها خوبیش چند دریافت بود اما در حمله یه دونه تو پش مستقیم به زمین حریف نخورد
      • هوادار IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
        2 0
        این چه حرفیه؟ آقا میلاد که جزو بهترین توپ گیرها و سرویس زن های بازی‌های المپیک شناخته شد و نامش را جزو برترین‌ها از توکیو اعلام کردن بهتره یاد بگیریم در زمینه ای که تخصص نداریم اظهار نظر نکتیم
    • AA IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      24 1
      واقعیت را باید پذیرفت الکنو ضعف والیبال ایران را بخوبی بیان کرد باید حقیقت را پذیرفت تیم باشگاهی فقط بدنبال امتیاز گرفتن هستند وتکنیک زیاد جایگاهی ندارد واین خروجی والیبال است بنابراین داور زنی تفکر دیگری باید بکند
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      14 3
      سرمربی خوب کار کرد به موقع تعویض کرد، نظراتشون هم درست است، ایران پیوز میدان بود، ولی در لحظات حساس و در مواردی غفور و عبادی پور خطا هایی انجام دادند که سرنوشت ساز بود، مضافا آنکه دریافت های ایران و دفاع عقب و دفاع روی تور اصلا غیر حرفه ای و عقیم است،
    • شروین IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      22 1
      من که بازی شان را پسندیدم چون معلوم بود تیم در زدن سرویس و دریافت خیلی بهتر از لیگ ملت ها شده بود همین که همه تلاش خودشان را کردند که بهتر باشند قابل تحسین الکنو هم دارد تلاش میکنه پایه والیبال ایران را قوی کند و امیدوارم نتیجه بگیره
    • م IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      19 0
      حرفهای آلکنو بجا، ولی در بازی مقابل ژاپن توپهای برگشتی رو درست ازش استفاده نکردند و بیشتر تیم مقابل از این توپها نهایت بهره رو برد
    • فرهاد یگانخ IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      4 2
      در مورد لیگ والیبال ما که تیمها فقط میخوان همدیگر رو ببرن و امتیاز بگیرن با سرویس های بچگانه و ساده ای که میزنن هیچگاه دریافت کننده های حرفه ای در ایران رشد پیدا نمیکنن فدراسیون والیبال با تمام مدیرانش هنوز از علم والیبال بدور هستن بجای اینکه به تیم ها راه و روش و ساختار رو در دستور کارشان قرار دهند
    • حسن IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      12 10
      من نمیدونم این زنجیر چیه اینا دور گردن می اندازن من فقط بازیکنای ایران دیدم همشون زنجیر دارند/ مجرد و کریمی باید دعوت نمی شدن/ژاپن داره جای ایران تو اسیا میگیره
      • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
        2 4
        آره والا تازه کارشناسان میگن طلا برای مردها خوب نیست ضرر داره
    • م IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      7 6
      واقعا بلد نیستن سرویس بزنن
    • یعقوب IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      12 5
      خیلی جالبه. همه مشکلات رو فنی میبینن. یک درصد مشکلات هم فنی نبود.صددرصد روحی روانی بود. همه عصبی و متزلزل. راس همه هم موسوی.موسوی همیشه شیک و تر تمیز و باهمون زنجیر درشتش میومد و لب خندون. حالا موها بهریخته ابرو سگرمه و لبهای بسته...این پاهایی ک رو خط میرفت موقع سرویس فنی نبودن. فقط روحی
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      9 0
      خداوکیلی مربی خوبیه.وخوب کار کرد.مشکل چیز دیگه ای هست.که خود فدراسیون هم میدونه
    • AMM IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      3 1
      آلکنو از بهترين مربياي جهانه اگه اينو به انگليسي سرچ کنيد ميفهميد مشکل اينه ک تا بازيکنا نخوان تغيير کنن هيچ چيزي درست نميشه مثلا سرمربي لهستان از بهترين مربيا نيس ولي تيمش عاليه چون ميفهمن بايد چيکار کنن کسايي مث معروف و غفور تجربه دارن ولي بايد جاشون رو به جوون تر ها داد
    • هوادارتونم تا آخرش AE ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      8 1
      من نه آلکنو رو سرزنش میکنم نه بازیکنان رو حق با آلکنو هست ما نقاط ضعف زیادی داریم بچه های تیم تمام تلاششون رو کردن اما نشد اگه بازی هارو بادقت نگاه کرده باشید دید که ما هم در دفاع هم در دریافت ضعیف هستیم افسوس که نشد خسته نباشید میگم به بازیکنان و آقای آلکنو من که تا ابد هوادارتونم ❤️❤️❤️
    • RO ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      6 1
      نبود تمرکز ،،اطاعت پذیری و تاکتیک نداشتن ایراد تیم مااست،،،،،،،
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      7 3
      سلام اتفاقا هیچ سر زنشی نباید در کار باشه اینقدر تیم والیبالمون خوبه که خدا میدونه مگه فقط باید ببرن تا یه مشت از همه جا بی خبر بخوان بد نظر بدن حق ندارید ما همه هم وطنیم چه ببرن چه ببازن باز هم عزیزای ما هستن بزرگ با عظمت هستن مثل ایرانمون ایرانی که نامشو بعضی ها خراب کردن خدا همیشه پناهتون باشه
    • میثم IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      کشور ما زمانی میتواند برنده باشد که ازتمام پتانسیلهاش استفاده کند ویه هویی معجزه نمیشود وفقط با برنامه ریزی وتلاش وکمک از خداوند میتوان برلی اینده امیدوار بود
    • حسن US ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      آقای الکنو مربی باشرف و با دانشی هستن که تمام ایرادات را مو به مو گفتند و آفرین به بچه ها با اینکه این ضعفها را دارند به خصوص سرویس پرشی محکم ،باز نتایج خوبی می گیرند اما من با تمرین اکثر سرویسهای پرشی را بصورت پیشرفته بودم و میتوانم در خدمت کشورم بگزارم والسلام.
    • داود IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 1
      آقای النکو شما تیمو افتضاء کوچ کردی این والیبالی نیست که حتی باشگاهای دسته دوم ما بازی میکردند من نمیدونم چی یاد داده بودی در کنا زمین یک دستور تاکتیکی ندادی حتما بلد نبودی تو که مسلمان نیستی که دستمزدی که از ما گرفتی بهت حرام کنیم تیم والیبال افتخار ایران رو از بین بردی
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      اقای معروف چرادرشرایط حساس به عبادی پورپاس میدادی دلیل موفقیت جوادکریمی دردوتاست این بودکه به مطمن ترین مهاجم ها پاس میداد
    • حسن US ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      آقای الکنو مربی باهوش و بادانشی هستن که مشکل تیم ایران را در یک ضرب المثل خلاصه کردند ولی من انواع سرویس پرشی را بصورت علمی را بلدم و میتوانم در خدمت کشورم بگزارم
    • رسول IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      1 0
      مربیانی مانند آلکنو مربیان بزرگ و موفقی هستند البته در کشورهای خودشون که به آن عرق دارند نه در کشورهای مانند کشور ما . پایشان که به طمع پول به کشورهای ثالث میرسد وجدان کاری هم یادشان میرود . آلکنو ثابت کرد در بیوجدانی هم کم نظیر بود
    • حسین IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      1 0
      طبلارو نگه دارین 2099نوه هاتون بر طبل شادانه بکوب
    • والیبالیست سرخ IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      تمام والیبال این المپیک مون فقط مدیون میثم صالحی و آقای الکنو هستیم اگه شما بازی رو با دقت ببینید میبینم وقت استراحت های به موقعه بود که ما رو به بازی برمیگردوند و اگر میثم صالحی نبود ما تمام بازی همون رو با ۱۰ ۲۵ میباختیم
    • ۰۰۰ IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      ندونسته چرا حرف میزنین شما مردم از همه جا بی خبر از اوضاع مملکتتون خبر دارین پاشین برین سره کارتون گمشین چی میخواین اصلا میدونین والیبال چیه تا حالا با اون شدت توپ گرفتین مه به اون بیچاره ها همچین حرفی میزنین متاسفانه مردم ما انقدر احمق هستن که فقط دنبال سوژه ان که فلانی اینطوری فلانی اونطوری واقن
    • ساناز IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      دلیل حذف تیم فقط و فقط و الکنو بود
    • نادر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      سلام یک سر مربی ایرانی می توانست از شما بهتر نتیجه بگیرد ولی حیف
    • GB ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      ۴ بار در یه مسابقه پای بازیکن دهنگام سرویس روی خط بود ...در بازی ب این سطح جای این گونه خطای بچگانه نیست ..پس بازیکنان در حد حرفه گیری نبودند و سرمربی بیخیال روسی هم در این مورد و زدن سروبس های پشت سر هم خراب ..رو بازیکنان تذکر نداد ...‌
    • ساناز IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      اگه الکنو صابر کاظمی رو بجای امیر غفور و ارمان صالحی رو بجای مرندی و جواد کریمی رو بجای معروف گذاشته الان وعضمون این شکلی نبود و قطعا صعود میکردیم