۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۰۰

فرمانده انتظامی کرج خبر داد؛

کشف بیش از ۱۰ هزار عدد قرص روان‌گردان و مخدر در کرج

کشف بیش از ۱۰ هزار عدد قرص روان‌گردان و مخدر در کرج

کرج - فرمانده انتظامی کرج از کشف تعداد ۱۰ هزار و ۹۵۰ عدد انواع قرص روان‌گردان و مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم‌پور عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر تهیه و توزیع قرص‌های قاچاق در یک منزل مسکونی در منطقه فاز ۴ مهرشهر؛ بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۲۱ فاز ۴ مهرشهر قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام اقدامات پلیسی؛ تعقیب و مراقبت و کسب اطمینان از صحت موضوع؛ با تشکیل تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از داخل منزل تعداد ۱۰۹۵۰ عدد انواع قرص‌های روان‌گردان و مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی کرج تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر؛ پرونده تشکیل و به پلیس امنیت اقتصادی استان ارسال شد.

کشف ۵۰۰ کیلو مرغ احتکار شده در کرج

وی خاطرنشان کرد: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر تهیه و توزیع مرغ خارج از شبکه بهداشت و تنظیم بازار توسط یک دستگاه خودرو نیسان یخچال‌دار در منطقه کمال‌شهر بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۲۴ کمال‌شهر قرار گرفت.

قاسم‌پور افزود: با انجام بررسی‌های میدانی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه؛ سرانجام خودروی مورد نظر را که در حال انتقال مرغ داخل یک منزل مسکونی بوده مشاهده که بلافاصله خودرو توقیف و در بازرسی بعمل آمده مقدار ۵۰۰ کیلوگرم مرغ کشف شد.

وی گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر؛ پرونده تشکیل و به پلیس امنیت اقتصادی استان ارسال شد.

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره در کرج

فرمانده انتظامی کرج اظهار کرد: در پی افزایش چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در منطقه کیان‌مهر بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۴۳ کیان‌مهر قرار گرفت.

وی بیان کرد: بلافاصله تحقیقات در خصوص شناسایی سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفته که با انجام اقدامات پلیسی و بررسی میدانی از محل وقوعات سرقت؛ در نهایت چهره سارقان و محل اختفای آنها در شهر کرج شناسایی و با تشکیل تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه؛ مأموران موفق به دستگیری هر چهار نفر سارق شدند.

قاسم‌پور متذکر شد: در بازجویی به عمل آمده از سارقان، آنان به بزه ارتکابی خود مبنی بر چندین فقره سرقت اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

کد خبر 5272127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha