۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۲

مدیر آموزش و پرورش دماوند خبر داد؛

پایان واکسیناسیون فرهنگیان در دماوند/ ۱۲۰۰ معلم واکسینه شدند

پایان واکسیناسیون فرهنگیان در دماوند/ ۱۲۰۰ معلم واکسینه شدند

دماوند- مدیر آموزش و پرورش دماوند از پایان واکسیناسیون فرهنگیان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۲۰۰ معلم واکسینه شدند.

مهرداد پور فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر، از پایان واکسیناسیون فرهنگیان دماوند خبر داد و اظهار داشت: با همکاری شبکه بهداشت دماوند حدود ۱۲۰۰ معلم واکسینه شدند و پایگاه واکسیناسیون فرهنگیان در سالن ورزشی آموزش و پرورش به صورت مستقل انجام شد.

پور فتحی با بیان اینکه این طرح شامل همه معلمین مدارس دولتی، غیردولتی، مراکز پیش دبستانی، مهدهای کودک، کانون پرورش فکری، آموزشگاه‌های زبان و علمی و تقویتی و … بود گفت: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان، از روز دوشنبه ۱۱ مرداد آغاز و در روز دوشنبه ۱۸ مرداد با مراسم تقدیر از پرسنل شبکه بهداشت و عوامل برگزاری آن به پایان رسید.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش دماوند عنوا ن داشت: تلاش کردیم جهت رفاه حال فرهنگیان تعداد کاربران افزایش یابد و در این راستا نوبت‌دهی به‌صورت مدرسه‌ای انجام شد تا ازدحامی صورت نگیرد و روزانه مدارس همراه با کادر خود در این مرکز حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه نوع واکسن معلمان و فرهنگیان برکت و سینوفارم بود اظهار داشت: سعی کردیم که تزریق دُز اول واکسن فرهنگیان را به سرعت انجام دهیم تا تزریق دُز دوم را در ۱۷ شهریورماه صورت گیرد و معلمان آماده باشند تا چنانچه بازگشایی مدارس صورت گرفت دچار مشکل نشویم.
کد خبر 5277904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha