۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۱

کتاب «تفسیر عماد» جلد چهارم تفسیر سوره انفال منتشر شد

کتاب «تفسیر عماد» جلد چهارم تفسیر سوره انفال منتشر شد

کتاب «تفسیر عماد» جلد چهارم تفسیر سوره انفال تألیف سید احمد میرعمادی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قرآن آیت ایجاز و بلاغت و معجزه لفظ و معنا، راهنمای مردم به سعادت واقعی و زمزم همیشه جوشان هدایت است. این کتاب عظیم، منبع اصلی برداشت‌ها و اجتهادهای دینی در همه زمینه‌هاست.

رواج و گسترش تفسیر آیات قرآنی در مراکز عمومی و مجامع علمی می‌تواند این مسیر را غنی‌تر و عطر قرآنی را در همه‌جا فراگیر کند.

مؤلف کتاب تفسیر عماد با همین انگیزه سال‌هاست که به ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن همت گماشته و جلسه‌های تفسیری دایر کرده است و تاکنون موفق به شرح و تفسیر سوره‌هایی از قران شده است.

کتاب «تفسیر عماد» جلد چهارم تفسیر سوره انفال منتشر شد

در این راستا تاکنون چهار جلد مشتمل بر تفسیر «سوره حدید»، تفسیر «سوره زمر»، تفسیر «سوره احزاب» و تفسیر «سوره انفال» منتشرشده است.

کتاب تفسیر سوره انفال از سوی نشر باقیات منتشر شد.

در این کتاب بیش از ۲۵۰ مطلب تفسیری از سوره انفال ازجمله «تحقیق در مورد انفال و بررسی روایات مربوط به آیه انفال»، همچنین در مورد «تفسیر آیه خمس»، آیه «آمادگی دفاعی و مجهز شدن به نیرو و قدرت»، مسئله «موازنه قوا و ضرورت دفاع همگانی در همه میدان‌ها»، «ابزارهای آمادگی نظامی و دفاعی»، «فلسفه آمادگی نظامی و دفاعی» و نیز «ماجرای جنگ بدر و امدادهای الهی در این جنگ نسبت به مسلمانان» موردبحث قرارگرفته است.

از ویژگی‌های سوره انفال این است که در این سوره ۳۹ بار از اسمای حسنای الهی در فواصل ۲۶ آیه یادشده که تک‌تک این نام‌ها در این تفسیر موردبحث قرارگرفته است.

کد خبر 5278761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha