۱ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۲۰

در گفتگو با مهر مطرح شد

دلایل استعفای دبیر فدراسیون تنیس روی میز از زبان رئیس

دلایل استعفای دبیر فدراسیون تنیس روی میز از زبان رئیس

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به کناره گیری دبیر این فدراسیون در مورد دلیل آن اظهار بی اطلاعی کرد اما در عین حال بر پیگیری موضوع هم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان حسنی که طی سال های گذشته همواره به عنوان دبیر همکاری نزدیکی با فدراسیون تنیس روی میز داشت روز گذشته از مسئولیت خود کناره گیری کرد.

این استعفا در حالی انجام شد که به گفته مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، حسنی روز گذشته هم تمام مدت درگیر پیگیری های لازم برای برگزاری اردوها، اعزام ها، تست PCR بازیکنان و ... بود و همین مسئله بیشتر باعث تعجب از اعلام استعفای وی شد که در پایان روز انجام شد.

قارداشی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در مورد استعفای دبیر فدراسیون و دلیل انجام یکباره آن هنوز موفق به صحبت با خودِ وی نشده ام، او در نامه استعفای خود تنها به این مسئله اشاره داشت که به دلیل برخی مشکلات و مسائل تصمیم به استعفا گرفته است.

وی تاکید کرد: در میان اعضای فدراسیون آقای حسنی بیشترین زحمت را در زمینه های مختلف متقبل می شدند و بیشترین رضایت مندی هم از او و عملکردشان وجود داشت، طی مدتی که با هم همکاری داریم هیچ مشکلی وجود نداشت.

رئیس فدراسیون تنیس رو ی میز تصریح کرد: به محض دریافت نامه استعفا از طرف دبیر فدراسیون پیگیر صحبت با او بودم، قطعا این مسئله را پیگیری خواهم کرد چراکه نمی توانم از کنار زحمات و تاثیرگذاری های پیمان حسنی به راحتی عبور کنم.

کد خبر 5287002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha