۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۱۵

استاندار سمنان:

طرح تامین آب شرب پایدار سرخه به زودی تکمیل می‌شود

طرح تامین آب شرب پایدار سرخه به زودی تکمیل می‌شود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه طرح تامین آب شرب پایدار سرخه به زودی تکمیل می‌شود، گفت: هدف از این طرح رشد جمعیت پذیری و همچنین تامین آب سالم برای مردم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه‌های هفته دولت سرخه به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه طرح تأمین آب شرب پایدار سرخه به زودی تکمیل می‌شود، ابراز کرد: این طرح به توسعه شهرستان، افزایش جمعیت پذیری و همچنین ارتقای آب مورد نیاز شرب مردم کمک شایانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دیگر طرحی که در افزایش ماندگاری زائران و مسافران و در نتیجه در اشتغال و توسعه اقتصادی سرخه مؤثر است، مجتمع فرهنگی و تفریحی است شهرستان محسوب می‌شود، ابراز کرد: روند تکمیل این طرح با سرعت در حال اجرا است و امیدواریم این طرح نیز به زودی تکمیل شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان و همچنین راه و شهرسازی از دیگر طرح‌های قابل بیان در شهرستان سرخه هستند که هدف آنها ارتقای شهرستان محسوب می‌شود، بیان داشت: توزیع موزون زیرساخت‌ها در سطح شهرستان سرخه از اهداف این پروژه‌ها بوده است.

آشناگرد سرخه را مستعد حوزه گردشگری، صنعت و سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در این شهرستان طی سال‌های اخیر توانسته چهره سرخه را تغییر دهد و امیدواریم این روند توسعه با سرعت و قدرت بیشتری تداوم یابد.

کد خبر 5289160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha