۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۵۱

استاندار سمنان

اعتبارات طرح‌های عمرانی آرادان ۵۸ درصد افزایش یافت

اعتبارات طرح‌های عمرانی آرادان ۵۸ درصد افزایش یافت

سمنان- استاندار سمنان گفت: نسبت به سه سال گذشته، اعتبارات اختصاص یافته برای طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان ۵۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا آشناگر ظهر پنجشنبه در نشست افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت آرادان به میزبانی استانداری سمنان و از طریق ویدئوکنفرانس با بیان اینکه نگاه توسعه محور خوبی به شهرستان آرادان با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی این منطقه شده است، تاکید کرد: سعی شده در زمینه توسعه و جذب سرمایه گذاری در آرادان، ایوان کی و گرمسار گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با بیان اینکه نسبت به سه سال گذشته، اعتبارات اختصاص یافته برای طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان ۵۸ درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: این میزان افزایش، بیش از رشد متوسط اعتبارات طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان در این سه سال بوده است.

ضرورت جذب سرمایه گذار

استاندار سمنان با بیان اینکه ارتقای کیفی و کمی پروژه‌ها نشان از نگاه مثبت به منطقه آرادان دارد، گفت: این شهرستان به واسطه کشاورزی، دامداری و صنعتی بودن و نزدیکی به تهران می‌تواند ظرفیت‌های عظیم اقتصادی و سرمایه گذاری داشته باشد.

آشناگر با بیان اینکه در صورتی که امید و اعتماد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی افزایش یابد، چندین برابر اعتبارات دولتی در این طرح‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، ابراز کرد: باید از توان بخش خصوصی در توسعه آرادان بیشتر کمک گرفت.

وی دلیل دارا بودن زمین و زیرساخت‌های مناسب و نزدیک بودن به پایتخت را سه ضلع مثلث جذابیت برای سرمایه گذاری در گرمسار، ایوان کی و آرادان دانست و بیان کرد: مسئولان محلی در راستای تسهیل شرایط حضور سرمایه گذاران به خصوص از پایتخت پیشگام باشند.

به گزارش مهر، در این نشست به صورت متمرکز و با دستور استاندار سمنان ۱۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در آرادان افتتاح شد.

کد خبر 5289900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha