۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان:

بستری های روزانه کرونا در گیلان بالا است

بستری های روزانه کرونا در گیلان بالا است

رشت- معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند کاهشی مجموع بستری های کرونایی در استان، گفت: تعداد بستری های روزانه همچنان سه رقمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آبتین حیدرزاده ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: روند بیماری کرونا در گیلان کاهشی است.

وی به تعداد بستری‌های کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان اشاره و اضافه کرد: روند بستری‌های کاهشی است و هم اکنون هزار و ۴۴۷ بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه این تعداد در مقایسه با هفته‌های گذشته و حتی روزهای ابتدایی هفته جاری کاهش یافته است، گفت: البته همچنان بستری‌های روزانه کرونا در استان گیلان سه رقمی است و در شبانه روز گذشته ۲۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند.

وی به وخامت حال ۲۴۹ بیمار کرونایی اشاره و تصریح کرد: تنها در شبانه روز گذشته ۱۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه کاهش تعداد بیماران نباید شهروندان را فریب دهد، گفت: خطر کرونا همچنان باقی است و تا زمانی واکسیناسیون همه گروه‌های هدف باید شیوه نامه‌ها رعایت شود.

کد خبر 5295267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha