۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۲۶

استاندار زنجان:

بهبودی‌های کرونا در استان زنجان ۹۱ درصد است

بهبودی‌های کرونا در استان زنجان ۹۱ درصد است

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه بهبودی‌های بیماران کرونایی در کش ور ۸۴ درصد است، گفت: بهبودی‌های کرونا در استان ۹۱ درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی شامگاه پنجشنبه در قرارگاه پیشگیری و مدیریت ویروس کرونای استان زنجان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، گفت: ارائه خدمات درمانی توسط کادر درمان در استان بسیار مطلوب بود و باید این قشر مورد احترام قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر متوسط بستری‌شدگان استان ۱۰۰ نفر و خروجی ۱۳۴ نفر است، اظهار کرد: بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان ۱۱ درصد کاهش یافته است.

استاندار زنجان گفت: تاکنون بیش از ۴۲ درصد از جامعه هدف استان واکسینه شدند و روند تزریق واکسن مطلوب است و طی روزهای آینده شتاب می‌گیرد.

حقیقی با بیان اینکه برای رصد واکسیناسیون نقشه GIS تهیه شده است، ابراز داشت: فوتی‌ها کرونا در استان از چهار نفر به سه نفر کاهش یافته است.

وی افزود: فوتی‌ها کرونا در کشور ۲.۲ درصد ولی در کشور ۱.۳ درصد است و وضعیت این استان در این خصوص خوب است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بهبودی‌های بیماران کرونایی در کشور ۸۴ درصد است، گفت: بهبودی‌های کرونا در استان ۹۱ درصد است.

حقیقی با بیان اینکه مردم استان در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی همکاری بسیار خوبی را با کادر درمان داشتند، تصریح کرد: در پیک چهارم بستری‌های کرونا در استان ۹۰۰ نفر بود ولی امروز به ۶۱۹ نفر رسیده است.

وی افزود: ظرفیت تزریق ۳۰ هزار واکسن در مراکز تجمیعی استان زنجان وجود دارد و طی روزهای آینده افزایش می‌یابد و تعداد PCR مثبت استان از هفته گذشته تاکنون از ۴۰ درصد به ۳۵ درصد است.

کد خبر 5300973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha