۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۹

سازمان‌دهی ۲۵۰ گروه جهادی در آبیک در طرح شهید سلیمانی

سازمان‌دهی ۲۵۰ گروه جهادی در آبیک در طرح شهید سلیمانی

قزوین - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبیک بیان کرد: ۲۵۰ گروه جهادی بسیج در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی در این شهرستان سازمان‌دهی و وارد میدان مبارزه با کرونا شده‌اند.

مهدی صادقپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از فعالیت سلامت‌محور پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آبیک خبر داد و اظهار کرد: در اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آبیک مأموریت پایگاه سلامت دارند.

وی افزود: در طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان آبیک ۸۰ پایگاه بسیج به پایگاه سلامت تبدیل شدند تا بتوانند خدمات مناسب و با سرعت بیشتری را به مردم شهرستان آبیک ارائه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبیک بیان کرد: ۲۵۰ گروه جهادی متشکل از بسیجیان از اقشار مختلف بسیج در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی در این شهرستان سازمان‌دهی و وارد میدان مبارزه با کرونا شده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم‌های نظارتی با همکاری بسیج اصناف و بسیج ادارات در قالب توزیع ماسک و آمرین اصناف با مراجعه به واحدهای صنفی به شهروندان و صاحبان مشاغل تذکرهای لازم را در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌دهند.

صادقپور اضافه کرد: تیم‌ها و گروه‌های جهادی مراقبتی با تماس با افراد مبتلا تلاش می‌کنند این افراد در منزل بمانند و زنجیره ابتلاء در سطح شهرستان آبیک قطع شود.

وی عنوان کرد: تیم‌های حمایتی نیز در قالب رزمایش کمک مؤمنانه نسبت به شناسایی افراد نیازمند مبتلا به کرونا و رفع نیازهای اولیه آنان اقدام می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبیک در پایان با بیان اینکه این کار با کمک شبکه بهداشت و خیرین انجام می‌شود، یادآور شد: بسیج همواره در میدان حمایت و کمک به مردم بوده و در مسیر پیش رو نیز از هیچ تلاشی برای حفظ سلامتی مردم دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 5302407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha