۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۴۸

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

۱۷ هزار دانش آموز نیازمند گلستانی چشم انتظار کمک خیران هستند

۱۷ هزار دانش آموز نیازمند گلستانی چشم انتظار کمک خیران هستند

گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از برپایی ۳۵۰ پایگاه شورا عاطفه ها در استان خبرداد و گفت: ۱۷ هزار دانش آموز نیازمند گلستانی چشم انتظار کمک خیران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر عیسی بابایی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها همه ساله با فرارسیدن ماه مهر و با همکاری بسیج و آموزش و پرورش برگزار می‌شود که امسال «شور عاطفه ها» با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» نامگذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان افزود: ۳۵۰ پایگاه برای جمع آوری کمک ها تعریف شده که از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهرماه فعال هستند.

وی ادامه داد: از مجموعه پایگاه های تعریف شده، ۳۰۰ پایگاه مربوط به مراکز نیکوکاری دارای مجوز و ۲۰ اداره و دفاتر کمیته امداد در سطح استان هستند و همچنین پایگاه هایی را به صورت موقت در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریورماه در سطح شهرها و مصلی ها برپا خواهیم کرد.

بابایی گفت: ۱۷ هزار دانش آموز نیازمند در استان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته و علاوه بر آن هزار و ۲۰۰ دانشجو مددجو داریم که ماهیانه به آنها کمک می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اضافه کرد: سال گذشته ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه ها جمع آوری شده بود و امسال هم پیش بینی می‌شود این رقم به ۱۰ میلیارد تومان برسد.

وی گفت: مردم می توانند کمک های خود را از طریق شماره حساب این نهاد و یا درگاه های الکترونیکی پرداخت کنند.

کد خبر 5303096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha