۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸

هفته آینده در شهر کتاب؛

«مساله مرگ و زندگی» بررسی می‌شود

«مساله مرگ و زندگی» بررسی می‌شود

کتاب «مسئله‌ مرگ و زندگی است» نوشته اروین یالوم و همسرش روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، نشست هفتگی شهر کتاب با محوریت نقد و بررسی کتاب «مسئله مرگ و زندگی است»‌ نوشته اروین یالوم و مریلین یالوم روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

ترجمه فارسی این‌کتاب توسط بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است. ماجرای کتاب «مسئله‌ مرگ و زندگی است» از پیش‌آگاهی نویسندگانش از این موضوع شروع شد؛ وقتی که مریلین به سرطان دچار شد و مرگش حتمی‌بود. زوج عاشق یالوم، که سالیان سال را با عشقی عمیق و محبتی ازلی زندگی کرده بودند، حال می‌دانستند که یکی‌شان به ناچار، خیلی زود باید از این‌جهان درگذرد. در نتیجه زوج عاشق تصمیم می‌گیرند هرآنچه را از زندگی و مرگ می‌دانند و از پس گذر سالیان به تجربه دریافته و به آن فکر کرده‌اند بنویسند؛ آن‌هم درحالی‌که مرگ مریلین نزدیک است.

جلسه نقد و بررسی این‌کتاب با حضور و سخنرانی ارسطور میرانی، رضا اسدپور و زهرا ابراهیمی همراه است.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور از ساعت ۱۱ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار و به‌طور زنده از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه‌ این مرکز در سایت آپارات پخش می‌شود.

کد خبر 5304683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha