۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خبر داد؛

انتقال ۹ هزار و ۲۶۰ زائر اربعین از فرودگاه مشهد

انتقال ۹ هزار و ۲۶۰ زائر اربعین از فرودگاه مشهد

مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: ۹ هزار و ۲۶۰ زائر ایرانی از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برای شرکت در مراسم اربعین به عراق سفر کردند.

محمود امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت سفر زائران اربعین از فرودگاه مشهد، اظهار کرد: با توجه به طرح پروازهای اربعین در بازه زمانی ۲۸ شهریور تا چهارم مهرماه، بیش از ۹ هزار زائر اربعین به عراق منتقل شدند.

وی ادامه داد: در بازه زمانی یاد شده و تا پایان امشب، ۵۳ پرواز از طریق فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مقصد عراق انجام می‌شود که در مجموع ۹ هزار و ۲۶۰ زائر را به عراق منتقل می‌کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی اضافه کرد: مسافران اربعینی پروازهای خارجی در فرودگاه مشهد به‌خاطر نداشتن ویزا معطل شدند که با پیگیری مستقیم استاندار خراسان رضوی، این مسئله برطرف شد.

وی بیان کرد: ۱۰ شرکت هواپیمایی این سفرها را انجام می‌دهند که هشت شرکت ایرانی و دو شرکت عراقی هستند که خوشبختانه کنسلی پرواز از سوی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی نداشتیم ولی موارد کنسلی در پروازهای دو شرکت هواپیمایی عراقی رخ داد.

امانی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که هنوز از ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه‌ای در خصوص محدودیت‌های دهه پایانی صفر اعلام نشده، فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد نیز ذیل دستورات ستاد ملی کرونا، با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی سفرهای دهه پایانی صفر را انجام می‌دهد.

کد خبر 5313848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha