۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۹:۳۳

نماینده فیروزباد و قیر و کارزین در مجلس:

آبرسانی به مجموعه «دهرود - پنجشیر» آغاز شد

آبرسانی به مجموعه «دهرود - پنجشیر» آغاز شد

فیروزآباد- نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد و قیروکارزین از آغاز پروژه آبرسانی به مجموعه بزرگ دهرود - پنجشیر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

محمد مهدی فروردین در حاشیه در جلسه پروژه آب رسانی به مجموعه دهرود - پنجشیر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: چاه این مجموعه در سال ۱۳۹۰ حفاری شده اما به دلیل تأمین نشدن اعتبار لازم و اجرایی نشدن مراحل لوله گذاری، برق رسانی، خرید کانکس، تجهیزات درون چاهی و سر چاهی تاکنون این پروژه هیچ‌گونه پیشرفت فیزیکی نداشته است.

وی افزود: با تزریق ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز به این پروژه مجدداً در مدار اجرا قرار گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای فاز اول این پروژه ۸ هزار متر خط انتقال از فاصله چاه تا مخزن ذخیره لوله خریداری شده است، بیان کرد: برق رسانی به این مجموعه نیز به طول بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ متر، احداث مخزن ذخیره، خرید تجهیزات شامل پمپ، کابل، کانکس، اتصالات سر چاهی و تابلو فرمان، توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

فروردین یادآور شد: با تلاش‌های جهادی که برای رفع مشکلات کم آبی چندین ساله این روستاها صورت گرفته امید می‌رود تا هر چه سریع‌تر نیاز آبی این مناطق مرتفع شود.

کد خبر 5318697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha