۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان:

۷ مستند درباره مناطق کم برخوردار خوزستان تولید می‌شود

۷ مستند درباره مناطق کم برخوردار خوزستان تولید می‌شود

اهواز- مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان گفت: هفت مستند درباره مناطق کم برخوردار خوزستان شامل منبع آب، حصیرآباد، ملاشیه و شلنگ آباد، هویزه، کوت عبدالله و سوسنگرد تولید می شود.

علی حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط حوزه هنری خوزستان هفت مستند در هفت منطقه کم برخوردار این استان تولید شده است که این مناطق شامل منبع آب، حصیرآباد، ملاشیه، شلنگ آباد در اهواز، هویزه، کوت عبدالله و سوسنگرد هستند که کار تولید مستندات این مناطق به پایان رسیده است.

وی از بررسی ایده‌ها و طرح‌های بسیار برای اجرای این طرح خبر داد و بیان کرد: مهدی طرفی سه مستند «نونهالان»، «کشتی نوح» و «ملاشیه»، ایوب مروانی پور مستند «شهر من هویزه»، سید کاظم و رضا حیاتی مستند «در حاشیه» و سید عدنان طاهری مستند «زندگی من» را ساختند.

حیاتی با اشاره به اینکه تولید این مستندها با دشواری‌های بسیاری همراه بود، افزود: اجرای این مستندها همراه با پیک پنجم کرونا در خوزستان بود که در این هنگام ایوب مروانی پور به ویروس کرونا مبتلا شد و حالش اکنون مساعد و خطر ویروس رفع شده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان در خصوص فاز دوم این طرح گفت: در فاز دوم این طرح تلاش ما به سمت آموزش می‌رود تا با استفاده از ظرفیت‌های خود در مناطق کم برخوردار بتوانیم اقدامات هنری مطلوبی را انجام دهیم

کد خبر 5328524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha