۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴

کارشناس هنر و رسانه تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد؛

رونمایی از مستند «پناه نسل‌ها» در تبلیغات اسلامی استان قزوین

رونمایی از مستند «پناه نسل‌ها» در تبلیغات اسلامی استان قزوین

قزوین – کارشناس هنر و رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مستند «پناه نسل‌ها» با هدف نمایش فعالیت‌های مذهبی ماه محرم و صفر در قزوین رونمایی شد.

مهدیار داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان ماه محرم و صفر اظهار کرد: شرایط کرونایی امسال باعث شد تا مراسم‌های عزاداری ماه محرم و صفر با شرایط خاصی در سطح استان قزوین برگزار شود.

وی افزود: علی رغم برآوردها، محدودیت‌ها مانع حضور مردم در هیئت‌های عزاداری نشد و مراسم عزاداری در سطح استان قزوین با تنوع و شکل بسیار خوبی و مهم‌تر از همه با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.

کارشناس هنر و رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: در همین راستا مستندی ۱۳ دقیقه‌ای از فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی در این ایام به کارگردانی ساروخانی تولید و از آن رونمایی شد.

وی تاکید کرد: مستند «پناه نسل‌ها» فعالیت ۱۵ هیئت مذهبی در استان و همچنین تعدادی از موکب‌های مستقر در سطح استان را به نمایش گذاشته است.

داوودی اضافه کرد: طرح‌هایی همچون هر کوچه شهید یک حسینه، گزارشی از برنامه تلویزیونی خیمه گاه، مراسم تعزیه سطح استان و همچنین عزاداری‌های هئیت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله بخش‌های این مستند است.

وی در پایان یادآور شد: این مستند می‌تواند در برشی کوتاه، بخشی از فعالیت‌های بزرگ صورت گرفته در هیئت‌های مذهبی استان قزوین برای تکریم شعائر دینی در ایام محرو و صفر را به نمایش بگذارد.

کد خبر 5329508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha