۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۹:۴۶

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه:

۱۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد

۱۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد

بوشهر- نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه ۱۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی پنجشنبه‌شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی کمیسیون بودجه این است که منابع پایدار برای پروژه‌های نیمه تمام پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه ۱۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد.

وی استفاده از منابع مختلف برای پروژه‌های عمرانی را مهم دانست و ادامه داد: تهاتر با دارایی‌های دولت و تهاتر با نفت برای پروژه‌های عمرانی از دیگر برنامه‌ها است.

میرتاج‌الدینی تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مجلس دنبال راهکارهای مناسب برای اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌ها است.

کد خبر 5333405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ر ک CA ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      0 0
      خاک برسر ما ایرانی ها که به شما ها رای دادیم تا ۱۰۰ هزار پروژه ناتمام داشته باشیم. و راست راست آدمهای دولتهای قبلی تو این کشور راه میرون یا میرن فرنگ و دبی یا انگلستان برای معالجه. این دزدا الان باید تو زندان باشند و تمام اموال خاندانشون هم به بیت المال بر میگشت.