تحقیقات مربوط به حوادث الطیونه لبنان به کجا انجامید؟

تحقیقات مربوط به حوادث الطیونه لبنان به کجا انجامید؟

فرماندهی ارتش لبنان امروز دوشنبه از پایان تحقیقات خود در پرونده حوادث الطیونه بیروت خبر داد که به جان باختن چند نفر منجر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، فرماندهی ارتش لبنان امروز دوشنبه از پایان تحقیقات خود در پرونده حوادث الطیونه بیروت خبر داد که به جان باختن چند نفر منجر شد.

فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: اداره اطلاعات نظامی، تحقیقات خود را در مورد حوادث الطیونه تکمیل کرده و پرونده را به همراه افراد بازداشتی، به دادستانی نظامی ارجاع داده است.

در پی تکمیل تحقیقات در پرونده الطیونه، اداره اطلاعات ارتش لبنان، سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی را برای شنیدن اظهاراتش به وزارت دفاع این کشور در روز چهارشنبه، احضار کرد.

در همین حال خبرگزاری لبنان گزارش داد که قاضی دادگاه نظامی لبنان، ۶۸ نفر را در ارتباط با رخدادهای الطیونه متهم کرده است. افراد مذکور به جرم قتل، اقدام به قتل، تحریک نسبت به فتنه فرقه ای، حمل سلاح غیرقانونی و خرابکاری احضار و بازداشت شده اند.

حوادث طیونه چهاردهم اکتبر جاری در بیروت رخ داد و در جریان آن، شبه نظامیان وابسته به سمیر جعجع رئیس حزب القوات اللبنانیه از پشت بام خانه ها به سمت هواداران حزب الله و جنبش امل تیراندازی کردند که در اعتراض به قاضی پرونده انفجار بندر بیروت، مقابل کاخ دادگستری این کشور تظاهرات کرده بودند.

کد خبر 5335843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha