۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹

دادستان کل کشور:

دولت مبارزه با فساد را جزو اولویت‌های خود قرار داده است

دولت مبارزه با فساد را جزو اولویت‌های خود قرار داده است

گرگان- دادستان کل کشور گفت: دولت و قوه مجریه مبارزه با فساد را جزو اولویت‌های خود قرار داده و امیدواریم با این مسئله کنترل و مقابله شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه دادستان گرگان اظهار کرد: دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند در شرایط کنونی که کشور در جنگ اقتصادی بزرگ بوده و دشمن با تمام توان خود به مقابله اقتصادی تمام عیار پرداخته، در کنار دستگاه‌های اجرایی باشد و تمام توان خود را در این زمینه به کار گیرد.

دادستان کل کشور افزود: از زمانی که رهبر معظم انقلاب شورای عالی اقتصاد را تشکیل و تکالیفی را مشخص کردند، دستگاه قضا وظیفه خود دانسته در سراسر کشور در حوزه تولید، اشتغال و رفع موانع فعالیت کند.

وی بیان کرد: در سراسر کشور همه استان‌ها توانسته‌اند این دستورالعمل را اجرایی و بر بسیاری از مشکلات فائق آیند.

منتظری گفت: همه وظیفه داریم در خدمت تولید و ایجاد اشتغال باشیم و مدیران واحدهای تولیدی که دچار مشکل هستند می‌توانند به دستگاه‌های اجرایی و قضایی مراجعه کنند.

دادستان کل کشور در خصوص برخورد با فساد ادامه داد: دولت و قوه مجریه مبارزه با فساد را جزو اولویت‌های خود قرار داده و امیدواریم با این مسئله کنترل و مقابله شود.

وی به مشکل پتروشیمی و خشکی خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که با استاندار گلستان در مورد آن بحث شد مسئله خلیج گرگان و پتروشیمی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و صرف زمان این مسئله برطرف شود.

منتظری بیان کرد: ترک فعل در دستگاه قضا در دستور کار خود قرار داده که امیدواریم تعامل با دیگر بخش‌ها کاهش یابد.

دادستان کل کشور همچنین در خصوص پرونده بیماران پروانه‌ای گفت: در جریان جزئیات آن نیستم ولی از جمله مسائلی است که باید تعقیب شود و اگر مشکلی است مراجعه کرده و دلایل و مدارک خود را ارائه کنند تا ما آن را پیگیری کنیم.

کد خبر 5343696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha