۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۵۴

مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد؛

بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی حمایت از تولید محتوا محقق نشده است

بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی حمایت از تولید محتوا محقق نشده است

مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی که در فضای مجازی در تخصیص و هزینه‌کرد آن مسائلی مطرح شده تاکنون اصلاً تخصیص نیافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حامد علامتی مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با رد تشکیک و ابهام در هزینه‌کرد بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در فضای مجازی اظهار کرد: این بودجه مربوط به تبصره ۶ قانون بودجه سال‌جاری است که از محل مازاد درآمد اپراتورها به شرط رسیدن به رقم ۷ هزار میلیارد تومان قابل وصول خواهد بود، اما چنین درآمدی وصول نشده و از این محل به سازمان تبلیغات ریالی اختصاص نیافته است که در صورت تحقق این درآمد، حداکثر اعتباری که به سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری قابل تخصیص خواهد بود ۳۰۰ میلیارد تومان است و اعدادی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود دقیق نیستند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه با گذشت ۸ ماه از سال، چنین تخصیصی را به سازمان تبلیغات اسلامی نداده و این سازمان پیگیر تحقق و وصول بودجه برای انجام تکالیف قانونی است.

مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: به رغم پیگیری‌ها، تاکنون ریالی از این محل دریافت نشده است و ما آمادگی داریم بعد از دریافت اعتبار، علاوه بر انجام تکالیف قانونی در حوزه فضای مجازی، حمایت‌های لازم را از فعالان این حوزه و حلقه‌های میانی، نظیر تشکل‌ها و فعالان دغدغه مند این حوزه انجام دهیم.

علامتی با رد ابهام در هزینه‌کرد بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در فضای مجازی بیان کرد: خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از اساس نادرست بوده و بهتر است واقعیت‌ها به اطلاع مردم برسد.

کد خبر 5346335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha