۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴

فرماندار کرمانشاه:

کارتن خواب‌ها در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند

کارتن خواب‌ها در کرمانشاه ساماندهی  می‌شوند

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت: کارتن خواب‌ها در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند.

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تصمیمی که در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گرفته شده، افزون بر ۲ اردوگاه فعال در جاده‌های سراب نیلوفر و ماهیدشت کرمانشاه، ۲ سرپناه دیگر به ظرفیت ۲۰۰ نفر برای پناه به کارتن خواب‌های کرمانشاه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: سرپناه‌های شبانه با همکاری شهرداری، بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه به منظور جمع‌آوری معتادان و متکدیان در محدوده‌ی پل ولایت تا سه‌راهی فرهنگیان فاز ۲ شهر کرمانشاه است.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: قراردادهای اولیه راه اندازی ۲ سرپناه جدید با بخش خصوصی منعقد و هزینه‌های نگهداری با کمک شهرداری و شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تأمین خواهد شد.

رنجبر با اشاره به نظارت بهزیستی به راه اندازی این گرمخانه‌ها ادامه داد: برای انتقال معتادان و متکدیان به محل سرپناه‌ها شهرداری چند دستگاه مینی‌بوس و ون اختصاص داده و با نگهداری شبانه از این افراد از آن‌ها پذیرایی لازم صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: برخی از شهروندان و خیرین نذورات خود را در همین محدوده پارک شاهد، پل ولایت تا سه‌راه فرهنگیان فاز ۲ توزیع می‌کنند و سبب استقرار تعداد بیشتری متکدی در مسیر عبور گردشگران شده‌اند، از شهروندان و خیرین درخواست داریم که نذورات خود را به مؤسسه‌های خیریه یا درب منازل افراد تحویل دهند.

کد خبر 5349130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha