۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵

در هر روز؛

متوسط ۱۳ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی بستری می‌شوند

متوسط ۱۳ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی بستری می‌شوند

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: روزانه متوسط ۱۳ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی بستری می‌شوند که نشان از سیر نزولی شیوع بیماری در این منطقه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن در نشست ظهر شنبه ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه متوسط بستری کرونا در کشور تا ۲۱ آبان سال جاری، پنج نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر است، تاکید کرد: متوسط بستری کرونا در استان سمنان هشت نفر در هر ۱۰۰ هزار محاسبه شده که از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با بیان اینکه دامغان با متوسط ۱۵ نفر در ۱۰۰ هزار بستری، بالاترین آمار را دارد، تاکید کرد: در حال حاضر به ۱۳ بستری به صورت شبانه روزی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دست یافتیم که آمار نزولی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در وضعیت ناپایداری قرار داریم که تاکید می‌شود بازگشایی و از سرگیری فعالیت‌ها با نهایت وسواس و با شیب ملایم صورت گیرد، ابراز داشت: شرایط امروز بسیار شکننده است و همه چیز می‌تواند به حالت اول بازگردد.

چمن با بیان اینکه شاهرود و میامی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، بیان کرد: پوشش ماسک و رعایت پروتکل‌ها در دو شهرستان شاهرود و میامی تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 5350644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha