۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۰۶

سرپرستان شبکه بهداشت و درمان مهر و لامرد منصوب شدند

سرپرستان شبکه بهداشت و درمان مهر و لامرد منصوب شدند

شیراز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در احکامی جداگانه سرپرستان دو شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر و لامرد را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، متن حکم دکتر «مهرزاد لطفی» خطاب به «هادی اکبری» بدین شرح است: نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر منصوب می‌گردید تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امور بهداشتی و درمانی، وظایف اجرایی محوله را برابر ضوابط و مقررات قانونی و شرعی به نحوی شایسته به انجام رسانده و به کسب رضای الهی مفتخر گردید؛ توفیق روز افزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از زحمات «سید حسن خلیلی» در زمان تصدی این مسؤولیت تشکر کرد.

در متن حکم دکتر «مهرزاد لطفی» خطاب به دکتر «علیرضا دشت پیما» آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد منصوب می‌گردید تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امور بهداشتی و درمانی، وظایف اجرایی محوله را برابر ضوابط و مقررات قانونی و شرعی به نحوی شایسته به انجام رسانده و به کسب رضای الهی مفتخر گردید؛ توفیق روز افزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از زحمات دکتر «محمد احمدی» در زمان تصدی این مسئولیت تشکر کرد.

کد خبر 5350818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha