۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

شهرستانهای ایجرود و سلطانیه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند

شهرستانهای ایجرود و سلطانیه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دو شهرستان سلطانیه و ایجرود در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند و امیدواریم طی روزهای آینده کرونا در استان به صفر برسد.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر به روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۸۹ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال در استان واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۴ درصد افراد بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شدند، اظهار کرد: روند واکسیناسیون در استان زنجان بسیار مطلوب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز داشت: طی روزهای گذشته واکسیناسیون در استان قوت گرفته و طی روزهای آینده تزریق واکسن کرونا در استان زنجان شدت می‌گیرد.

قزلباش به رنگ بندی شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: شهرستانهای زنجان، طارم، ماهنشان، خرمدره، خدابنده و ابهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و دو شهرستان سلطانیه و ایجرود در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند و امیدواریم طی روزهای آینده کرونا در استان به صفر برسد.

وی ابراز داشت: این استان در خصوص کاهش بیماری کرونا وضعیت خوبی دارد و جهش این بیماری کم شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

کد خبر 5352538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha