۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۳۲

سلیمی در موافقیت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

فیاضی سابقه فعالیت در چهار معاونت آموزش و پرورش را دارد

فیاضی سابقه فعالیت در چهار معاونت آموزش و پرورش را دارد

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره سابقه اجرایی هم باید بگویم وزارت آموزش و پرورش هفت معاونت دارد که فیاضی در چهار معاونت مسئولیت داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: برخی از نمایندگان به علت ارتباط کم برخی از دولتمردان با مجلس گله مند هستند اما گناه فیاضی چیست که برخی از دولتمردان با مجلس تعامل ندارند؟

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش استادیار است و افرادی درباره مدرک تحصیلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطالبی را منتشر می کنند که در دوره های گذشته شاهد بودیم که فردی با مدرک دیپلم بهترین سمت ها را در وزارت کار و صمت گرفت، آقایان فردی را در وزارت صمت گذاشتند که دیپلم الهیات داشت و آن زمان چیزی نمی گفتنداما الان زبانشان باز شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چطور در مقابل کسی که یک بار شهردار بود، یک بار وزیر، یک بار رئیس سازمان برنامه اعتراضی نداشتند؟ آیا آنها کلید همه کاره بودند که آقایان ساکت بودند؟

سلیمی گفت: ۴ وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان افراد کارشناس و کسانی که با زیر و بم این وزارتخانه آشنا هستند، تاکید کردند که فیاضی گزینه مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: بحث مهم بعدی این است که فیاضی برنامه های عملیاتی دارد و کلی گویی نکرده است. برای اجرای رتبه بندی معلمان و پرداخت پاداش بازنشستگان برنامه های عملیاتی ارائه کرده و برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب هم برنامه دارد. درباره سابقه اجرایی هم باید بگویم وزارت آموزش و پرورش هفت معاونت دارد که فیاضی در چهار معاونت مسئولیت داشته است.

کد خبر 5353053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha