۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰

شاه محمود قریشی:

متعهد به حفظ روابط عالی با ایران هستیم

متعهد به حفظ روابط عالی با ایران هستیم

وزیر خارجه پاکستان امروز در سخنانی از تعهد کشورش به حفظ روابط با ایران علیرغم فشارهای مختلف خبر داد و تصریح کرد: متعهد به حفظ روابط عالی با ایران هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان امروز سه شنبه در سخنانی از تعهد اسلام آباد به حفظ روابط با ایران علیرغم فشارهای مختلف خبر داد.

بر اساس اعلام دی‌اِن‌دی، وزیر خارجه پاکستان در این خصوص تصریح کرد: روابط دوجانبه ما با ایران ریشه در مشترکات قوی تاریخی، مذهبی و فرهنگی دارد و ما همواره مصمم و متعهد به حفظ روابط عالی با تهران هستیم.

وی که در جمع مقامات، اساتید و دانشجویان دانشگاه دفاع ملی وابسته به ارتش پاکستان در اسلام‌آباد سخنرانی می کرد، در این باره اضافه کرد که کشورش روابط با تهران را ادامه خواهد داد.

گفتنی است که وزیر امور خارجه پاکستان ۴ آبان ماه به منظور شرکت در نشست وزرای خارجه همسایگان افغانستان به تهران سفر کرد و مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان قرار گرفت. وی با وزیر امور خارجه کشورمان نیز دیدار و گفتگو کره بود.

شاه محمود قریشی سه شنبه ۵ آبان در دیدار با سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهوری ایران روابط دو همسایه را درهم تنیده و ریشه در مشترکات قوی توصیف کرد و گفت: سطح فعلی روابط تهران- اسلام‌آباد اطمینان بخش و پاکستان گسترش این مناسبات را حائز اهمیت می‌داند.

کد خبر 5353548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha