۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۸

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

کشور با کسری ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی بودجه مواجه است

کشور با کسری ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی بودجه مواجه است

زنجان - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور با کسری ۳۵۰ هزار میلیاردی بودجه مواجه است و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان نیز بدهی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی باقری ظهر یکشنبه در جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج که در محل جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه‌های مختلف همواره جریان ساز و راهگشا است، اظهار کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی جامعه را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌دهد.

وی به مشکلات اقتصادی کشور در بخش بودجه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کشور ۳۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد و به عبارتی به اندازه کل بودجه کشور کسری داریم تا علاوه بر پرداخت بدهی، درآمد و هزینه‌های امسال برابر باشد.

باقری با بیان اینکه ورود به شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر افزایش درآمد، اعتلای کشور را به همراه دارد، افزود: افراد با این دو هدف می‌توانند وارد حوزه صنایع دانش‌بنیان شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مطالعه قوانین توسط فعالان بخش علمی تاکید کرد و گفت: فعالان بخش علمی و فناوری کشور به جای اینکه منتظر حمایت و گلایه باشند باید قوانین موجود را مطالعه کنند.

باقری با بیان اینکه قانون جدید به دنبال حمایت از فرآیند و فرآورده است و این قانون برای فعالان حوزه حق تلقی می‌شود، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با ورود در اقتصاد، مشکلات کشور در بخش‌های صنعتی و اقتصادی را حل کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به سمت مسائل فناورانه حرکت کنیم، لذا در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.

کد خبر 5357274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha