۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان:

سلیقه‌های مختلف سیاسی برای پیشرفت و آبادانی اصفهان استفاده می‌شود

سلیقه‌های مختلف سیاسی برای پیشرفت و آبادانی اصفهان استفاده می‌شود

اصفهان – معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: باید از ظرفیت همه سلیقه‌های سیاسی در راستای پیشرفت و آبادانی استان اصفهان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شاهین شهر با بیان اینکه ماموریت اصلی فرماندهان جدید شهرستان‌های استان اصفهان دلگرم کردن مردم به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: باید توجه داشت که این امر تنها با ارائه خدمت جهادی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت همه سلیقه‌های سیاسی در راستای پیشرفت و آبادانی استان اصفهان استفاده کرد، ابراز داشت: به همین دلیل فرمانداران جدید باید مسائل حاشیه‌ای و حاشیه‌ساز پرهیز کنند و بیشترین وقت خود را برای جذب حداکثری در راستای خدمت صادقانه و بی منت به مردم صرف کنند.

مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را کاملاً درک می‌کنیم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را کاملاً درک می‌کنیم، گفت: مردم باید اندکی به دولت سیزدهم فرصت دهند تا تمامی ظرفیت‌های استفاده نشده را در راستای منافع مردم و اشتغال جوانان مجدد فعال کرد.

وی از رسانه‌ها خواست تا می‌توانند از مسئولان جدید استان اصفهان مطالبه گری داشته باشند و از سوی دیگر نیز در انعکاس اخبار خود جنبه انصاف را به کار ببینند.

گفتنی است در پایان مراسم از خدمات ۳۰ ماهه اسفندیار تاجمیری فرماندار سابق تقدیر و سیدمحمدرضا کاظمی طبا به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی شدند.

کد خبر 5361898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      0 0
      به خدا ما صبر کردیم و خواهیم کرد ولی به قول شاعر می گه مگه تموم عمر چند تا بهاره آخه ما که قرار نیست ۹۰۰ سال عمر کنیم که با هر دولت جدیدی که راس کار بیاد بسازیم و تازه طبق گفته های خودشون صبر کنیم تا مشکلات گذشته حل بشه به خاطر همین متاسفیم و باید هر چه زودتر حداقل تا پایان سال مشکلات معیشتی حل بشه